Den moderna människan...Alltså...var någonstans uppstår kortslutningen hos sådana aktivister och liknande jon...?
Bryta sig in hos någon och limma fast sina handflator mot golvet, sedan klaga för att värmen inte är på, för att man inte får en pisshink och för att man inte får exakt den mat man vill ha...
Varför tror de att de har rättigheter...???
Varför skulle de få blöjor? Släcka och låsa var en adekvat åtgärd.Bra agerat av Porsche.
De sparar ju energi på den avstängda värmen också, helt i enlighet med ockupanternas mål.
Ge dem blöjor. Spännande byten med fastlimmade händer.
Man undrar ju på vilket klimatvänligt sätt idioten kom till läkare. Skottkärra?Äh, skulle jag ha varit chef på museet hade jag faktiskt bjussat på lite värme. Genom varmkörning av samtliga bilar. Kanske med alla former av ventilation avslagen. Ja, tyskar kan säkert detaljerna kring det där med gas…
Man undrar ju på vilket klimatvänligt sätt idioten kom till läkare. Skottkärra?
Gasbil med naturgas kanske? Själv kör jag dieselbil med naturdiesel, och har naturbensin i hojen. Elen hemma kommer så klart från kärnkraft med natururan, och jag har naturtops i badrummet. Vi måste alla bidra till att rädda världen.Man undrar ju på vilket klimatvänligt sätt idioten kom till läkare. Skottkärra?
Gasbil med naturgas kanske? Själv kör jag dieselbil med naturdiesel, och har naturbensin i hojen. Elen hemma kommer så klart från kärnkraft med natururan, och jag har naturtops i badrummet. Vi måste alla bidra till att rädda världen.
De har då bokstavligen satt sig i skiten. Tror inte att de kommer städa upp efter sig heller. Det får nog någon lågstatusindivid ta hand om. Lite omtanke om den stackaren.Varför skulle de få blöjor? Släcka och låsa var en adekvat åtgärd.
De brände av en herrans massa bränsle under sina tre konserter och bidrog att värma upp Göteborg. Var varmt o skönt kan jag lova!Det är ju Tyskland, så han åkte säkert Tesla laddad med el från ett naturkolkraftwerk...
Dom gillar ju Kol, Kål och Kohl i tyskland....
och Kraftwerk....
Kraftwerk...??De brände av en herrans massa bränsle under sina tre konserter och bidrog att värma upp Göteborg. Var varmt o skönt kan jag lova!
Jo fan, sett bägge och såklart står Kraftwerk som robotar nästan helt stilla under hela konserten. Senast på LisebergKraftwerk...??
Du råkar inte förväxla synthgubbarna från Düsseldorf med Rammstein månde?
Har sett både grupperna lajjv och kan meddela att det var inte mycket till pyroteknik prexis på Kraftwerks konsert!
Bra förslag! De får välja på kärnkraftsverk modell större och kärnkraft modell mindre (glömt vad den teknologin heter nu).Ja, man skulle ju kunna tänka sig att tvinga kommuner att bygga ut kraftproduktionen, men dom får välja själva vad dom bygger, ett kärnkraftverk, eller motsvarande årsproduktion med annan stabil baskraft.
Intermittent kraft ska ingen bygga!
Bra förslag! De får välja på kärnkraftsverk modell större och kärnkraft modell mindre (glömt vad den teknologin heter nu).
Det är inte realistiskt att bygga lagring i den omfattning som krävs.SMR, Små Modulära Reaktorer eller Small Modular Reactors.
Ja sätt en gräns på hur mycket man måste producera baserat på hur mycket man förbrukar i regionen, och sedan är det bara att bygga.
Men kravet ska varat att det är stabil kraft, ingen slumpkraft, eller så får man bygga lagring så att man kan hålla nätet stabilt
Det är inte realistiskt att bygga lagring i den omfattning som krävs.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|