Maverick
VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Jodå...blom skrev:men mavve inte får du en r1 04a för 120 lök
Jodå...blom skrev:men mavve inte får du en r1 04a för 120 lök
Stämmer.. den VAR som ny.. hade gått 160 mil när jag köpte den.. men jag hann iaf med nästan 700 mil (eller om de var 800) på nästan två månader..Nikel skrev:ähh den var ju som ny.
den går säkert att göra 4 o klock med.
happas det e bra med dig i alla fall
Ikon skrev:fattar fan inte hur du tänker...halvdan förarkurs??!!! ...så om man går en bra förarkurs så kommer det aldrig o hända någon olycka...eller vad menar du??
Maverick skrev:Vet inte hur fort de har gått.. har sagt mellan 90-140 innan.. men har en känsla av att de gick runt 150.. sista minnet jag har e att jag gav full gas precis innan jag gick ner i diket.... troligen för att hålla i mig.. olyckan hade nog inte hänt om jag haft styrdämpare.. o ja.. alla som kör R1 bode ha en monterad.. hade ju inte heller nån bromsverkan fram då styrslaget slår ut kolvarna i oket.. hänt ett antal gånger innan oxå..
NoicE skrev:Shit vad läskigt det ser ut...
jag har inte varit o kollat på min än...
Vill inte, det är ju en del av mig
Emmi skrev:Jag som stod bredvid kan säga att det gick nog inte saktare än 150-160 km/h...
Jo, tro mej, det såg ruggigt otäckt ut. Trodde inte att du skulle sitta ihop när vi sprang fram till dej.Maverick skrev:Gick nog inte fortare heller.. då jag körde på tvåan.. o något fullvarv vet jag att jag inte hade.. men hur som helst så e jag jävligt glad över att leva efter o smällt i den hastigheten..
NR.31 skrev:Maverick,ta kritiken rätt.Inget illa menat men din formulering i dina 2 första inlägg fick mej att uppfatta läget fel,ok?
(ps.jag betalade lika mycket för min halvförsäkring 03 som jag betalade för min helförsäkring 02,kul va?
Dea skrev:Om du kör så bra själv att du aldrig skulle kunna råka ut för något liknande så kan du ju köra trafikförsäkrat så slipper du problemet med premien. Jag är övertygad om att ingen väljer att skrota sin hoj och skaffa sig men för livet med flit.
Väx upp.
/A
Emmi skrev:Den ser inte så farlig ut, blev inte så mosad som Henkes.
Tackar tackar..blub skrev:Aj faen, otäckt, skönt att du lever! Lycka till med återhämtningen, och om du får tråkigt finns det ju alltid moto sim spel till datorn!
känns bra att jag kör en hoj från carlbarks!! men den håller än så länge! får väl se till o va försiktigare om det ska vara någon förbannelse!!maverick_750rr skrev:Det där kan nog stämma. Min första hoj kom från Carlbarks och den är totalsmaschad idag....
750RR
NR.31 skrev:Det e ju skitbra att mörda många R1r,försäkringspremierna e ju svinhöga ändå!!!!!!Ta en förarkurs!!!!!!!! :kocko
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|