Minimoto bus

cardassian

Ny medlem
Gick med
5 Dec 2004
Ort
Göteborg
Hoj
minimoto
allright, schysst Skorpan, men jag har bil, tack iallafalll! =)

kommer på onsdag då, kl 18.30 säger vi det eller?
 

Therudeboy

Guest
Mookie skrev:
Jag har frågat runt lite bland jänkarna, med lite tur är det någon som sitter på exakt info om denna och kan ge oss ett bra svar. Jag återkommer i frågan när jag vet mer.


Är bättre att satsa på 14F direkt dvs Blatakopian. Den är nog den ända modellen jag kommer ta hem nästa gång när det gäller minimoto.
 

Coola Ola

Guest
Jag är grymt sugen på att köra men vetefan om jag kan onsdag kväll (har ett stort jävla föredrag på torsdag som jag förmodligen måste förbereda mig för hela veckan... :5sure). Vi kan väl dra dit till helgen?
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Skorpan skrev:
ok,onsdag kör vi,har du ingen bil kan jag svänga förbi o hämta dej :tummenupp
jag skiter i att folk klagar nu,vi har kört på lindholmen innan och snuten har vart där utan att säga nåt ont så jag tänkte köra där nu oxå så får vi se vad som händer (kan inte mer än o få tillsägelse...)
iron man?? bebbe?? nån mer onsdag kväll??


Jag åker gärna med dig om jag får. Det underlättar.

Kan vara kul att få testa nya moddarna ordentligt.


Ikväll har jag bytt ut orginalbromsgreppen mot biltema aluminium och det blev en väsentligt förbättring i bromsverkan. Självklart så är det inte några kanonbromsar nu heller men det är bättre än vad det var förut.
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Postisen kom med grejer........

:va Är jag själv om att hålla igång den här tråden nuförtiden.

Här är en bild på dagens project. Ska jobba kvällen 15:00-20:00 så blir det skruva sedan. :banana
 

Bifogat

  • IMG08708 (Small).jpg
    IMG08708 (Small).jpg
    19.2 KB · Visningar: 37

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Mookie skrev:
:va Är jag själv om att hålla igång den här tråden nuförtiden.

Här är en bild på dagens project. Ska jobba kvällen 15:00-20:00 så blir det skruva sedan. :banana

Hmm........... jag har beställt grejor från Scottish men de verkar inte vilja dyka upp :gnissla Alltid samma sak när jag skall göra något :död
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
bebbe skrev:
Hmm........... jag har beställt grejor från Scottish men de verkar inte vilja dyka upp :gnissla Alltid samma sak när jag skall göra något :död


KoNtsigT! Detta är andra laddningen prylar jag har köpt från dom och det har funkat jättebra. 7 Dagar efter beställningen är lagd så dimper grejerna ned i brevlådan.

Jänkarna verkar däremot vara betydligt segare. :huvet
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Mookie skrev:
KoNtsigT! Detta är andra laddningen prylar jag har köpt från dom och det har funkat jättebra. 7 Dagar efter beställningen är lagd så dimper grejerna ned i brevlådan.

Jänkarna verkar däremot vara betydligt segare. :huvet

Mmm........... fick något mail om att någon utav mina prylar hade fastnat i tullen från deras leverantör :rolleyes: Det är typiskt mig att få problem med en sådan sak, det var ju därför jag inte skickade efter från USA :huvet Skickade dom precis ett mail och frågade vad som händer!
 

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
XR600R SM -94
Betalade just in för en ny minimodell vid namn "extra allt + lite till", så nu får jag lämna er 14E:are i träsket. ;)

10.88hk @ 20.000 rpm enligt kinagobbarna. :hihi
 

Therudeboy

Guest
Tjet skrev:
Betalade just in för en ny minimodell vid namn "extra allt + lite till", så nu får jag lämna er 14E:are i träsket. ;)

10.88hk @ 20.000 rpm enligt kinagobbarna. :hihi




Kommer börja köra beställning på den modellen i veckan. Finns inget mer prisvärt i kina just nu. :tummenupp
 

Skorpan

Guest
Mookie skrev:
Jag åker gärna med dig om jag får. Det underlättar.

Kan vara kul att få testa nya moddarna ordentligt.


Ikväll har jag bytt ut orginalbromsgreppen mot biltema aluminium och det blev en väsentligt förbättring i bromsverkan. Självklart så är det inte några kanonbromsar nu heller men det är bättre än vad det var förut.
ok,vilken tid ska vi säga??
ska piska dej i kurvorna sen :whip ;)
 

Skorpan

Guest
Coola Ola skrev:
Jag är grymt sugen på att köra men vetefan om jag kan onsdag kväll (har ett stort jävla föredrag på torsdag som jag förmodligen måste förbereda mig för hela veckan... :5sure). Vi kan väl dra dit till helgen?
jag kan inte till helgen ola,hade vart kul om så många som möjligt kunde på onsdag :tummenupp
 

Skorpan

Guest
cardassian skrev:
allright, schysst Skorpan, men jag har bil, tack iallafalll! =)

kommer på onsdag då, kl 18.30 säger vi det eller?
ska bara kolla när mookie kan (ska köra han) :tummenupp
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Skorpan skrev:
ska bara kolla när mookie kan (ska köra han) :tummenupp


Jobbar 05:15-15:00 sedan är det bara att rocka! Du ska få så mycket :whip




















Eller så slutar det som vanligt med att jag planterar hojen i periferin igen. :kryckor
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Skorpan skrev:

:va :tungan Kommer antagligen inte få mina delar till på Onsdag, tyvärr :( Och jag har redan plockat ner allt. Trodde ju att grejorna skulle komma i slutet på förra veckan :rolleyes:
 
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top