cardassian
Ny medlem
allright, schysst Skorpan, men jag har bil, tack iallafalll! =)
kommer på onsdag då, kl 18.30 säger vi det eller?
Mookie skrev:Jag har frågat runt lite bland jänkarna, med lite tur är det någon som sitter på exakt info om denna och kan ge oss ett bra svar. Jag återkommer i frågan när jag vet mer.
Skorpan skrev:ok,onsdag kör vi,har du ingen bil kan jag svänga förbi o hämta dej
jag skiter i att folk klagar nu,vi har kört på lindholmen innan och snuten har vart där utan att säga nåt ont så jag tänkte köra där nu oxå så får vi se vad som händer (kan inte mer än o få tillsägelse...)
iron man?? bebbe?? nån mer onsdag kväll??
Mookie skrev:Är jag själv om att hålla igång den här tråden nuförtiden.
Här är en bild på dagens project. Ska jobba kvällen 15:00-20:00 så blir det skruva sedan.
bebbe skrev:Hmm........... jag har beställt grejor från Scottish men de verkar inte vilja dyka upp Alltid samma sak när jag skall göra något
Mookie skrev:KoNtsigT! Detta är andra laddningen prylar jag har köpt från dom och det har funkat jättebra. 7 Dagar efter beställningen är lagd så dimper grejerna ned i brevlådan.
Jänkarna verkar däremot vara betydligt segare.
Tjet skrev:Betalade just in för en ny minimodell vid namn "extra allt + lite till", så nu får jag lämna er 14E:are i träsket.
10.88hk @ 20.000 rpm enligt kinagobbarna.
Therudeboy skrev:Kommer börja köra beställning på den modellen i veckan. Finns inget mer prisvärt i kina just nu.
bebbe skrev:Vilken sida?
Therudeboy skrev:Tryck på min signatur.
ok,vilken tid ska vi säga??Mookie skrev:Jag åker gärna med dig om jag får. Det underlättar.
Kan vara kul att få testa nya moddarna ordentligt.
Ikväll har jag bytt ut orginalbromsgreppen mot biltema aluminium och det blev en väsentligt förbättring i bromsverkan. Självklart så är det inte några kanonbromsar nu heller men det är bättre än vad det var förut.
jag kan inte till helgen ola,hade vart kul om så många som möjligt kunde på onsdagCoola Ola skrev:Jag är grymt sugen på att köra men vetefan om jag kan onsdag kväll (har ett stort jävla föredrag på torsdag som jag förmodligen måste förbereda mig för hela veckan... ). Vi kan väl dra dit till helgen?
bebbe skrev:Kommer för min del. jag är så körkåt så jag kan inte missa körningen denna onsdan
ska bara kolla när mookie kan (ska köra han)cardassian skrev:allright, schysst Skorpan, men jag har bil, tack iallafalll! =)
Skorpan skrev:ska bara kolla när mookie kan (ska köra han)
Skorpan skrev:
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |