Missa inte Stockholms Fittfestival

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Provocerings mode på;

Alla kvinnor vill ha kuk, sen är bara frågan om de vill ha någon annans eller om de vill ha en egen att pilla på.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Det vette fan!! Jag fattar nog inte heller. :confused:

Men det verkar som att feminister är lixom allergiska mot sitt egen könsorgan på nåt vis.

Alltå. Är det så att feminister egentligen vill ha en kuk.?? Inte att suga på eller så. Utan en helt egen. Å är så jävla avis på grabbar. Som har fått en av naturen.

Frågan jag ställer mig är. Blir livet bättre och lättare att leva om man låter hårhelvetet växa ut på ställen som faktiskt gör sig bäst utan.

Nää... jag fattar nog helt enkelt inte vitsen med feminism.

Jämnställdhet. Är ju lixom nåt annat. :fakta

Som jag skrev innan. Jag tror de minst använda muttorna sitter på feministerna. Jag menar - kolla på dem! Jag gillar egentligen inte att kommentera utseenden men de utstrålar faktisk total asexualitet.

(Fast egentligen känner jag mig hotad av dessa starka kvinnor och ser mig därför tvingad att använda härskartekniker.)

Cawasapien

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2013
Hoj
- 04 zx 10 r Ninja
Jag tycker att själva festivalen verkar Intressant och ser den som ett positivt initiativ men jag kan väl tycka att själva namnet är lite lite perverst tyvärr ! Men de kan ju ha att göra med min ålder förstås ! :va

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
"För vem: Alla, med eller utan fitta är välkomna på Fittfestivalen. Dock är studiecirklarna "Fittan i fokus" bara öppna för alla som har haft, har, eller kommer att ha en fitta"

Känns väldigt pubertalt om jag får tycka.

Cawasapien

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2013
Hoj
- 04 zx 10 r Ninja
"För vem: Alla, med eller utan fitta är välkomna på Fittfestivalen. Dock är studiecirklarna "Fittan i fokus" bara öppna för alla som har haft, har, eller kommer att ha en fitta"

Känns väldigt pubertalt om jag får tycka.

Jo , håller med !
De skulle aldrig falla mig in att kalla den underbaraste delen av en kvinna för de "För Jävligt Fula" namnet !
Har faktiskt svårt att ta de ordet i min mun ! :brynad

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Men alltså, det och chokladen får mig att fundera på om du genomgår hormonbehandling.:lol
Du är uppmärksam min vän, men jag har inga problem att falla för frestelser, vare sig det är ett kilo choklad eller en vacker kvinna.
Ångra sig kan man ju göra efteråt :banana

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Du är uppmärksam min vän, men jag har inga problem att falla för frestelser, vare sig det är ett kilo choklad eller en vacker kvinna.
Ångra sig kan man ju göra efteråt :banana

Det ena ger iaf bara ångest någon dag, den andra förföljer en ett liv.:huvet

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S