CHROLO
Does not play well with other bikers...
Det är ta mig fan patetiskt av polisen att göra så, dem vet att det är väldigt luddigt gällande skyltarna där du åkte dit och då är det ju lättförtjänta pengar så klart. Sen kan dem skylla på allt gällande olycksrisk, nollvision o fan o hans moster men det handlar i MÅNGA fall bara om att dra in pengar för fjantiga fortkörningar då det är ett väldigt enkelt sätt. Tycker du ska göra ett försök och stå på dig o har du flyt så pallar dem inte gå vidare med det - men du måste låta övertygande och visa att du verkligen tror på det du säger
Fattar inte hur folk kan gå och utbilda sig till poliser för att sen stå o skriva sketna böteslappar för fortkörning - så patetiskt.. Nä ta snarare fler alkohol/drogtester samt var ute på kvällar o helger för att hålla nere bråk, misshandel osv istället.....
Har du ett jobb betalar du min lön!
De sade att jag var den första de tagit idag. Sedan packade de ihop och åkte till station o fikade då dagens kvot var uppfylld antar jag.
Jag ska skriva ihop nåt som verkar väldigt övertygande. Man kanske ska använda sig att argumentet att "vi har inte råd med missförstånd i trafiken"
Hade kommun bara satt en skylt till där så hade det inte varit nåt snack om vilken hastighet som gällde.
Som du beskriver det tycker jag att skyltningen verkligen låter tveksam och att du därför borde ha stora möjligheter att bli frikänd. Följer med spänning hur det går. Lycka till!!
Inlärningspedagogik du vet,upprepning.
Eller bara en vilja att skriva och synas(kan lida av den sjukan jag med ibland).
Henrik
Har den jag med ibland
Last edited: