Jörgen Karlsson
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 15 Mar 2006
- Hoj
- HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ok, det förstår jag, jag hade också blivit sur. Dessutom är motorn är hjärtat i bygget för mig, utan den kan jag inte ens kontemplera över designen. Allt står still utan motor,den påverkar ju alla linjer och de flesta av motorcykelns alla tekniska system.
Det var inte dåligt! Måste vara befriande att ånyo kunna röra sig utan kryckor!
Jag tycker iaf att du ska unna dig att åka lite på hojen i sommar innan du drar igång nästa projekt!
Det var inte dåligt! Måste vara befriande att ånyo kunna röra sig utan kryckor!
Jag tycker iaf att du ska unna dig att åka lite på hojen i sommar innan du drar igång nästa projekt!
Nä jag har inte gjort nåt alls på ett tag, jag blev lite sur när motorn visade sig vara kass och kommer nog inte göra så mkt förrän jag har köpt mig en annan knota tror jag..
Kroppen läker men det tar alldeles för lång tid tycker jag.. Häromdagen var det åttamånadersjubileum sen olyckan och nu kan jag iaf strunta i att använda kryckorna när jag rör mig hemma i lägenheten och i garaget, det får väl ses som ett ganska ordentligt framsteg iaf..
Nu har jag bestämt vad det ska sitta för framhjul på nästa bygge förresten tror jag.. Jag har fått tag på ett 23" framhjul från en gammal XL/XR500-79, det borde bli perfekt i en hemmabyggd Webbgaffel, stort och smalt
Det är lustigt att man inte kan bygga nåt klart innan man börjar fundera på nästa