Hej på er allihop!
Nejdå det är inga komplikationer i min läkning eller nåt som har gjort att jag hållit mig undan en längre tid. Jag blev bara så less på hela bygget när det inte blev som jag hade tänkt mig så jag har helt enkelt inte tittat på det på en längre tid nu.. Sen var det ju så också att jag bestämde mig för att änd inte köra nåt i sommar ens om jag blev klar med den och då sjönk väl stressen en aning kan man säga, nu behöver den ju inte bli klar förrän till nästa säsong..
Men nu börjar inspirationen blomma upp i kroppen igen och bara jag får tummen ur och stressar på svarvaren så att han i sin tur får sin tumme ur och fixar till det där satans mellandrevet så ska jag ta ett tag på den igen..
Bara mellanaxeln blir klar så är det väl dags att börja leta efter lite tänddelar som saknas. Tips någon?? Det är tändmodul och tändspole som saknas..
Om min egen kropp kan jag nämna att den läker väl men det tar en jävla tid.. Jag kan gå kanske upp emot 3km nu skulle jag kunna tänka mig och den första kilometern kan jag nog gå utan att halta nämnvärt, det får man väl vara nöjd med för stunden.
Ryggen tar nog lite längre tid på sig innan den blir någorlunda ok men om jag försöker att inte belasta den så mkt så hänger den med ganska ok nu. Det är ju pga ryggen som jag har bestämt att det inte blir nåt gasande i sommar...
Sen har jag ju en fotled som jävlas en del men det är ju högerfoten och den behöver man ju inte använda när man kör hoj som tur är, vem använder fotbromsen liksom?