flu
kvalitetsolja.se
Kyl
Du har fått en leverans av ett kylpaket vid din garagedörr, kolla om det passar!
Du har fått en leverans av ett kylpaket vid din garagedörr, kolla om det passar!
skicka lite data på ic och kylaren dvs antal m2 och luftflödet genom ic och temp ut från kompressorn vid max belastning
samt flödet från vattenpumpen så skall jag nog kunna räkna ut sluttempen
hej flu
den var lagom stor jag tror att den blir riktigt bra för mitt bygge,men hur många öl i hoj x baren kommer den att kosta
Kostar sej gratis, pruta på det om du kan!
hej flu
den var lagom stor jag tror att den blir riktigt bra för mitt bygge,men hur många öl i hoj x baren kommer den att kosta
Kostar sej gratis, pruta på det om du kan!
låter bra
kort från kvällspoleringen bara
Det var ju tråkigt att den nya turbon inte funkade...
...Eftersom du har kromat den!
Det ser skit bra ut!
Snyggt Hoppas du har provmonterat innan poleringen. Lite jobbigt om den inte skulle passa och måste kapas upp igen Been there, done that med avgaspipa... jag var trött.
Har en fundering. Är enda anledningen till att man försöker få upp centrum på turbon över oljenivå den att oljan rinner in i turbon när man står still? Kunde man inte bara använda nån typ av backventil isf? Förmodligen en dum fråga, men jag skulle gärna vilja veta. Försöker trassla dit en turbo på min zx12r. Jättetrångt, haha
Hoppsan! Såg att det redan hade avhandlats i början av den är tråden.
hej ingen fara fråga på bara,kul att du bygger en turbohojj du med du vill aldrig köra en utan turbo efter du har kört en
ska pucken med på hoj x
Hej Peter. Du vad det är för mått på på ic`n du använde till din suzuki? Köpte du den av marklund. Vill ha tag på en, men vet inte vad som kan vara lämpligt.
hej
det e ett marklund element som jag köpte utan gavlar,du kan beställa det i vilken höjd du vill jag tror att bredden var 320,några kort på det skickar jag oxå med det kan kanske ge dig lite ideer
mvh pain
Någon får rätta mig om det blir fel här.
Vattenkyld, så får du jämnare temperatur på luften, eftersom vattnet kyler luften. Du kan placera den vart du vill.
Luftkyld, Enklare att montera pga att man inte måste hålla på med ett extra vatten system, men måste sitta i vinddraget om den ska göra någon nytta, eftersom det är fartvinden som kyler.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|