HEHEH vist är det skoj, Man undrar om man tagit sig vatten över huvet
Men det brukar bli bra i slutänden
Man vill helst inte serieproducera sådana grenrör dock
det blir bra tillslut det tror jag med,det e så jädra skoj att bygga turbohoj,nästa gång ska jag köpa ett grenrör som passar
hej
fortsatt byggande på grenröret idag (skolkade från jobbet shhhh)så jag fick gjort en hel del idag/kväll,byggt röret vidare från grenröret och förbi vattenrör och motorfästet till ramen trångt.
drog oxå av en rostfri bult i tial wg,det blev sånt jävlagängknas jag försökte med olja,värme men inget hjälpte fan fan fan.sket i allt och gick upp o tog en öl istället jag får ta tag i det imon
hej
fortsatt byggande på grenröret idag (skolkade från jobbet shhhh)så jag fick gjort en hel del idag/kväll,byggt röret vidare från grenröret och förbi vattenrör och motorfästet till ramen trångt.
drog oxå av en rostfri bult i tial wg,det blev sånt jävlagängknas jag försökte med olja,värme men inget hjälpte fan fan fan.sket i allt och gick upp o tog en öl istället jag får ta tag i det imon
ser fint ut men med risk för att bli ovänner, VARFÖR monterar du alltid wastgaten som crashpuckar?
Det går ju att få in dessa mycket smidigare och snyggare
( smaksak sorry)
försök vrida Gaten 45 grader uppåt frammåt
så den harmonerar med 4ans avgaskrök
försök vrida Gaten 45 grader uppåt frammåt
så den harmonerar med 4ans avgaskrök
hej inga ovänner vet du väl men man blir lite bajsnödig när datorn säger till om ett email,jag tänker shit vad har jag nu gjort feltänk om det e andersson hehehe
fan det blir ju alltid så förbannat trångt när allt e på plats men det e ju inte försent än det är bara att göra om o göra rätt,jag ska gå ut i garaget o ta några extrme close ups nuuuuuuuuuuuuuuuu.
jag kanske skulle flytta röret ut från turbon med 50 mm och låta röret löpa parallet med undre ramröret och på så vis kunna montera wg mellan oljefiltret o röret,men jag vill inte att något ska ta i när man svänger som det är nu ser det kanske inte så estetisk snyggt ut
jag får sova på saken
jag får
Vilka sjukt fina prylar som produceras i ditt garage!!
Har några frågor till dig Pain!
Funderar på hur grovt rör jag behöver till grenröret på min R1a ? Tänkte liksom om det går att använda original grenrör som grund och använda avgasflänsarna och sedan bygga vidare på det. Problemet är att jag inte har svarv och det blir betydligt lättare att att använda dessa. Sedan är det frågan om tjocklek på plenum och hur plenumet ska se ut innuti. Lite sugen på vattenkylt som sagt! Hur ser själva systemet ut med vattenkylt, kärl, pump, vatten eller någon form av värmebärare (glykol)? Jag "tjyvar" ju era ideér men har ju fått godkännt av dig att snoka. Ska försöka överlägga med Crazy skåning och se om jag kan titta förbi hans garage den närmsta veckan. Söker liksom all info jag kan hitta. Köra med membran dump eller kolv ?
Verkar som du är tillbaks på kolv. Har för mig att du hade problem med det först, eller?
Alla tips emottages med vördnad
Det löste sej med snittet, jag fick fräsa en gänga.
Ingen handlare hade M10x1,25 vänster hemma!!!
Men, men, men skorstenen då????
[YOUTUBE-ID]dNS5GPLnEZY&feature=fvsr[/YOUTUBE-ID]
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |