wannagofast
Ny medlem
Lika vansinnigt som underbart, grattis292,34 på hjulet blev det med 1,2 i laddtryck
Lika vansinnigt som underbart, grattis292,34 på hjulet blev det med 1,2 i laddtryck
hej
ikväll gjorde jag ett ryck med laddtrycks styrningen,hittade ett bra ställe till den.snart e alla bra ställen upptagna.
letar fortfarande efter en växellådsgivare men men jag känner nån som kan svarva en till mig istället
ha det gubbar
Köpte min på en hojskrot för 350kr var till en Gsx 750 80 talare passade klockrent från gsx motorn./wachen
Hmmm...har du försökt med "Hojbiten" Mönsterås? mycket trevliga och bra att ha att göra med./wachen.hej
jag har ringt runt lite men firmorna vill inte plocka isär hela motorn säger dom när dom har en komplett och som är så gammal,men jag har försökt att förklara att den sitter på samma ställe vid drevet som neutralgivaren sitter men nä du grabben du vet inte vad du talar om var svaret.
en ny på bikebandit kostar 60 dollars så det blir en därifrån
tack för tipset i allafall
ha det
Hmmm...har du försökt med "Hojbiten" Mönsterås? mycket trevliga och bra att ha att göra med./wachen.
Tjusigt jobbat Peter!
Kanske läge att bjuda hem hundkillen igen så du får reda på om det ser bättre ut i verkligheten den här gången...
Lite sent ute då du redan har fått tag på en växellägesgivare men om nån fler behöver en sån nån gång så gjorde jag min egen av originalet. Borrade och gängade in mässingsskruvar, lödde sedan in motstånd o kablar. Funkar klockers
hej
kollar in din lösning på växellägesgivaren det ser riktigt fint ut,en smart lösning.
vad styr du med den,jag menar vilken laddtrycksreglering har du,vilket ladd på olika växlar har du.
Började med en Apexi men den kom jag aldrig överens med. Kör nu med en hemmabyggd laddtrycksstyrning. Använder en magnetventil som jag styr pulsbredden på. Kör just nu med ca 0,5 på 1;an, 0,7 på 2;an och 1bar på 3,4 o 5;an. Ska bli mera senare
Sånt här tycker jag är imponerande!
..för det fattar jag nada av
ikväll hände nått,en sån jävla sladd inkl highside,jag lovar att det kom en klump i strumpbyxan.
kolla in bakdäcket,imorgon sanering och leta fel
men så går det
ikväll hände nått,en sån jävla sladd inkl highside,jag lovar att det kom en klump i strumpbyxan.
kolla in bakdäcket,imorgon sanering och leta fel
men så går det
Fyy fan!
Gött att du inte ramla i alla fall... Fått fixat läckan då?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|