Halloj
Nu har jag provat lite olika grejjer igen för att få hojjen att gå bra,fick prova en greddy dump men det blev lika illa som med tialkopian med tunna fjädern.jag funderade en stund o tänkte att jag bara hade provat med lättare fjädertryck och inte åt andra hållet alls.
Isär med grejjerna igen o monterade den kinesiska kungsfjädern tillsammans med 7 mm distans(hade nog kapat o glödgat den för mycket
iväg o provköra o se den gick riktigt bra nu,nästa problem var det höga lambda värdet på lite gas just så där man bara rör gasen lite
(det händer även mig)där visade mätaren 11-12 ung försökte prova med luftskruvarna men det hände inget 4 varv ut.
Sänkte nålarna ett steg och fick istället värden på 13 och den svarade mkt bättre på gasen oxå ut o körde 18 mil o kanske 12 på slangen he he he fan vad den drar soppa då kanske lika törstig som ägaren.
Nu står hojjen hos bromsbänkspojken han har lovat att riva av den innan lördag,det ska bli riktgt spännade att se om den håller och hur mååååååånga kusar det blir
ha det
Vaa, Det är ju JAG som e bromsbänkspojken
Har du nån annan?? ( otrogen )
292,34 på hjulet blev det med 1,2 i laddtryck
Fegis, det var lite lågt ladd tycker jag......
Fanns det inte lite till???
jaha nu börjar det,men okey gnid in det bara
Å hur var det med ÄRFJULEN?
Sägs att den gick med 1,5 bar i ladd med eller är det bara rykten??
Stort grattis Peter
hej
äntligen fått scannat pappren från bänkning
nu ska bara motorn isär igen o montera carrillo stakarna och den portade toppen på,sen höjja trycket he he sen får vi se vad som går sönder.
håller på o sparar till ett bra sprut till den oxå
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |