Det är en stålbygel i. Nu sitter dom där förrestenÄr det en stålbygel i dem (orginalen) eller är de helt av plast?
Det är en stålbygel i. Nu sitter dom där förrestenÄr det en stålbygel i dem (orginalen) eller är de helt av plast?
Det är en stålbygel i. Nu sitter dom där förresten
Är de förresten någon här som vet av nått ställe som är duktig på att bänka hojen så man får en bra mapp till Pc? gärna då i trakterna Uppsala, sthlm..
Gott Nytt År Xt folket!
Kan tyvärr inte svara på dina frågor, jag kommer från Skåne. Men du som har en X och verkar ha bra koll på denna hoj kanske kan svara (eller ngn annan)på en fråga till mig?
Har sett att det finns extraglas till toppkåpan till R, kan den månne passa till X? Hittade den på yamahamotor.se och blev inte riktigt klok på om den passar på X:en.
Var inne och klämde på en -08 idag...tyvärr snöade ute så jag fick nöja mig med att torrköra
Jaa, då fick man provkört X:en. Kul maskin och förvånansvärt pigg.Detta resulterade att man traskade ut ur affären med ett kontrakt i näven.
Nu ska här snart gasas
Grattis till ditt signade kontrakt, klev in hos min lokala volvohandlare i dag och det resulterade i ett kontrakt på en V50 T5 R-design, jäklar vad jag längtar till mars och jäklar vad fattig jag är nu.
Till din fråga fom. -07 passar inget glas om du inte moddar med tex kåpa från XTR, XTX har en liten plastkåpa med dekal på.
Idag har jag till slut blivit stolt ägare till en blå xtx -07a med 200 mil på mätaren. Skitig för tillfället, återkommer med bilder när den är mer presentabel. Gött vrid det är i den, men klent ljud. Slipon vore inte fel.
nå fler västeråsare med xt här?
Var å kikade på en Xt 660 R idag en sprillans ny 07 för 53 papp
Sen hade de en demo hojj 04:a för 40 som hade gåttt 375 mil...
vilken är bästa köp?
Skiljer de något förutom utseende??
Var å kikade på en Xt 660 R idag en sprillans ny 07 för 53 papp
Sen hade de en demo hojj 04:a för 40 som hade gåttt 375 mil...
vilken är bästa köp?
Skiljer de något förutom utseende??
Grattis, blev det den som låg på blocket till nästan oförskämt bra pris.
Svårt å säga, det beror lite på vilken nivå du vill lägga det på.
Nytt är ju alltid trevligt, men pengamässigt sett är det nog nättre om du kan få ner priset på 04`an en aning så är nog ändå det det bästa valet ur ekonomisk synpunkt eftersom skillnaderna är såpass små tycker jag.
Köp 04`an och kitta upp den med prylar istället, det skulle jag gjort!
Demohojjen hade gått 495 mil....då är den bara 500 mil från service + att däck å sådana grejjer är lite använda + att man vet inte hur hårt hojjen gått demohojjar brukar vara väl använda
Fast de e klart när man väl sätter den i gruset så lär inte den nya heller va så fin efteråt
Men nytt är juh nytt , alltid kul me nya grejjer Det som talar mest för att köpa den nya är att man kan pruta med lite tillbehör + att det ingår fri vagnskadeförsäkring första året blir endast ca 1800 kr.
07:an har snyggare dekaler med
så frågan är är de värt att lägga tio laxar på en ny eller tio mindre på en 3 år gammal
Vad ligger en 100 mils service på?
Skall köpa ett högre kåpglas till 07-R. Vet inte vilket av dom som Yamaha säljer, jag skall köpa. Någon som vill dela med sig om synpunkter/förslag?
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|