Skönt att du säger så! Hade precis beställt växelpinnen när polaren kom på att man kanske kunde lösa problemet billigare på det sättet.
Touratech it is!
Du behöver inte vara orolig, du kommer att bli görnöjd.
Skönt att du säger så! Hade precis beställt växelpinnen när polaren kom på att man kanske kunde lösa problemet billigare på det sättet.
Touratech it is!
Kan du inte SNÄLLA lägga upp en bild på din (hojs) bakdel rakt bakifrån så man får se hur det ser ut?
Bra ide med att lägga upp bilder på sina rensade bakdelar, vet hur jag att och funderade innan jag satte vinkelslipen i min... Och nu står sonens XTX på tur så snart han har kört upp för mellanklass.Kan du inte lägga upp några bra närbilder på din hojs bakdel oxå. Jag är sugen på att fixa min hoj, behöver lite inspiration.
Någon som har samma erfarenheter som jag när det gäller att beställa orgonaldelar från Yamahacenter? (i Haninge för min del)
Förra året beställde jag ett 14 kuggat framdrev... efter 11 veckor kommer sms att de har fått drevet. (jag köpte ett på MC varuhuset efter 2 veckors väntan)
Den 2 april i år beställde jag gaffelbensskyddet till sonens XTX... Idag kommer jag på det genom att jag såg beställningslappen... idag är det den 3 maj, har alltså gått en hel MÅNAD... inte ett ljud från dem... Skall ringa dem på måndag, men jag får ju kalla kårar om man skulle "klota" eller få maskinras... om det tar en hel säsong att få fram orginaldelar... Är det Yamahacenter som är "kassa" eller är det svårt med delar till våra "pärlor"?
Vore kanon om någon annan har några erfarenheter...
Bra att det kommer på tal igen... hoppas att min PCIII kommer i veckan nu...Imponerad så enkelt mappningen uförs med USB- PC III
Vad har ni valt för mappning??
Tog en vecka att få en ny orginal innerskärm till min XT, mycket snabbt för en sådan del tycker jag nog.
Du behöver inte vara orolig, du kommer att bli görnöjd.
Känns betryggande!
-----------------
Holtis, ang. din plastbeställning. När jag beställde platskåpor till hojen gick det förvisso ganska snabbt, max 2 veckor men i gengäld beställde dom fel 2 ggr, säkert lite mitt fel också men ändå. Platsen beställs visst från Frankrike om jag inte minns fel..blame the French!
--------------------------
Tänkte "rycka" min snorkel snart. Hur går detta till, ska man bara rycka med våld vid det limmade fästet eller vad?
Vilket CO-värde skall man ställa in sen?
---------------------------------
En till fundering >> mina originaldämpare står ju bara å tar plats.
Vill folk köpa såna? Vad ska man ta betalt?
För visst finns det insatser/db-killers man kan stoppa in vid besiktningen OM nu dom skulle bry sig?
Glad vår/sommar på er. Slänger ut en bild, Snart blir det en Norige tripp på 200mil med gubbarna grus. Jag har tröttnat på minna bullriga Gpr, Fyller ju 45 snart så va fan, ha ha. Så skönt att höra fåglarna kvittra när man susar fram i80...
Känns betryggande!
-----------------
Holtis, ang. din plastbeställning. När jag beställde platskåpor till hojen gick det förvisso ganska snabbt, max 2 veckor men i gengäld beställde dom fel 2 ggr, säkert lite mitt fel också men ändå. Platsen beställs visst från Frankrike om jag inte minns fel..blame the French!
--------------------------
strypning...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar