JAPP BÅDA SKA MONTERAS
kn filtert ska sitta i luft burken sen monterar du dit Dna filtret o olja in denna spec medel för att rengöra denna och olja in den med
Dna e täck luckan med ett filter o galler täcker orginal luckan
//Robin
Tack för det, om jag förstod rätt så skall kn filtret oljas in med filterolja, skall detta även göras med dna filtret eller det skall bara sättas dit?
Satte precis på ett 48 kuggars drev bak och inser med det att det är dax att köpa ny kedja. Nån som vet hur mycket längre den måste vara?
Ahhh...äntligen är man med i matchen. Vet ej Goofy, hur lång den ska vara. Ser att du har en -08 Xtx, min fråga till dig är: vart har du handlat ditt (bakparti)? Tänkte modifiera Xt:n till vintern men offtheroad har ju inget till -08rna...?
Bara undrar vart du handlade detta bakparti...!
Frän bild på hojen iaf.
Ahhh...äntligen är man med i matchen. Vet ej Goofy, hur lång den ska vara. Ser att du har en -08 Xtx, min fråga till dig är: vart har du handlat ditt (bakparti)? Tänkte modifiera Xt:n till vintern men offtheroad har ju inget till -08rna...?
Bara undrar vart du handlade detta bakparti...!
Frän bild på hojen iaf.
Går det inte köpa ett s.k "shark light" hos någon svensk återförsäljare?
Eller finns det något annat baklyse ni rekomenderar som man kan ha på en xt660x? :]
Edit:
Eller finns det någon som byggt om bakdelen och satt orginal lyset upp och ner, samt flyttat in det?
Eller blir det fel?
... Har förresten kört 295mil med xt:n och bakdäcket är nästan slut...(ja...lite bakhjulsövningar)så är det med en-stånkor, men det visste jag sen tidigare erfarenheter. Men finns det några bra däck som håller liiiite längre med bra väghållning?
Går det inte köpa ett s.k "shark light" hos någon svensk återförsäljare?
Eller finns det något annat baklyse ni rekomenderar som man kan ha på en xt660x? :]
Edit:
Eller finns det någon som byggt om bakdelen och satt orginal lyset upp och ner, samt flyttat in det?
Eller blir det fel?
Tjena, Tänkte fråga er som har kört/kör XT660, har den varvmätare? om inte, vad skulle det kosta (ca) att montera den i en aukt verkstad.
Mvh
Det finns några som har satt originallyset uppochner.
Nu minns jag inga namn, men det finns både bilder och info om det i denna tråden.
Jag började med att sätta baklyset upp och ner. Det funkade kanon förutom att skyltbelysningen då vändes uppåt. Annars vart det rätt bra faktiskt. Tror dock inte jag har nån bild.
Sen ville jag ha ett lite mer "slimmat" utseende så då blidde det ett lite mindre lyse och bygga lite.
Tjena, Tänkte fråga er som har kört/kör XT660, har den varvmätare? om inte, vad skulle det kosta (ca) att montera den i en aukt verkstad.
Mvh
Jag har faktiskt bläddrat igenom tråden fram till sida 50-60, sen blev jag lite trött ^^
Men jag ska gå igenom hela tråden :]
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |