vackert !sladdandebarnet skrev:Blir bättre bilder när vintern försvinner
vackert !sladdandebarnet skrev:Blir bättre bilder när vintern försvinner
osimren skrev:Kolla in denna!
www.gosbk.com/special_xtx.php
osimren skrev:Kolla in denna!
www.gosbk.com/special_xtx.php
-SuperRetard- skrev:Ojoj! Den var snygg. Systemdragningen påminner lite om Dakarhojarna
Våren kom till Växjö idag! Hur har ni det runt om i landet!
isbjörnar och eskimoer på gatorna i fjollträsk! f....n! vill köra nu!-SuperRetard- skrev:Ojoj! Den var snygg. Systemdragningen påminner lite om Dakarhojarna
Våren kom till Växjö idag! Hur har ni det runt om i landet!
cone skrev:Våren har kommit till Skåne.
Var ute och brände igår......satan skoj.
Ni som ännu inte har....skaffa en power commander.
Min hoj blev bra mycker roligare att köra med en sådan.
då är det bara och lyda, har köpt pc och bokat tid för bänkning idag 2 veckors väntan på att få det monterat,cone skrev:Våren har kommit till Skåne.
Var ute och brände igår......satan skoj.
Ni som ännu inte har....skaffa en power commander.
Min hoj blev bra mycker roligare att köra med en sådan.
smedur skrev:då är det bara och lyda, har köpt pc och bokat tid för bänkning idag 2 veckors väntan på att få det monterat,
smedur skrev:då är det bara och lyda, har köpt pc och bokat tid för bänkning idag 2 veckors väntan på att få det monterat,
har pc:n! men ingen tid ledig i bänken!bebbe skrev:Om du inte får lida utav rest ordern. Jag har fått vänta i sex veckor nu
smedur skrev:har pc:n! men ingen tid ledig i bänken!
gpr helsystem säger du! finns det inte enligt min handlare! höll på att glömma! grattis till ett kul val av hojMetal_K12 skrev:Wiiiii. Var och beställde en XTX-05 med GPR helsystem idag. Leverans den 1:a april. Sen måste jag ju plocka lite smått å gott med tips om övriga moddar från den här tråden så jag oxå blir lika fräck =) Tror jag börjar med bakdelen för den är ju inte vackrast.
smedur skrev:gpr helsystem säger du! finns det inte enligt min handlare! höll på att glömma! grattis till ett kul val av hoj
Metal_K12 skrev:CIterar boffen här från ett tidigare inlägg:"Hej! Vad är det för skillnad på olika helsystem? Var på yamahacenter tidigare i veckan och de rekommenderade ett GPR och det låter ju onekligen grymt
http://www.gpr.it/moto_scheda.php?id_moto=97
Men vad finns det för andra alternativ, bättre, sämre??"
Swensson skrev:Assså det verkar onekligen som GPR har en hel hög med pipor till XT:n..... mina är lite väl rakt ut. Så ja ska in o bänka om den nu för det släppte visst på lite väl. Kolla skillnaden på mina o dom på länken du skickade så ser du......
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|