Swensson
Ny medlem
Metal_K12 skrev:Bebbe å grabbsen, var har ni beställt miniblinkes, pris?
Köpte det av min yama handlare... nått standarn... typ 200:- paret tror ja det handla på...
Metal_K12 skrev:Bebbe å grabbsen, var har ni beställt miniblinkes, pris?
Swensson skrev:Köpte det av min yama handlare... nått standarn... typ 200:- paret tror ja det handla på...
Metal_K12 skrev:Men det är helsystem du har på din va?
Killen på Yamaha visste inte säkert vilken modell dom skulle få tag i, kanske bäst å ringa på tisdag så man vet att man får rätt grejer.![]()
Swensson skrev:Nae de e inte hel system än... de e som sagt bara från där man tar av orginalen... typ mitt under fotpinnarna... sen vad som kallas\betecknas som helsytem e ja inte helt hajj på... antar att det e hela vägen o de ere som sagt inte...
Metalmotard skrev:Ook, då är det samma som remus systemet som satt på en annan hoj. Det funkar nog! Vad heter dina burkar? Kanske ska akta sig för just den modellen om dom låter för jävla mycket, det finns en större, oval modell om jag inte minns fel?
bebbe skrev:Nu har det kommit en trim kamhttp://www.off-the-road.de/enduro/zubehoer/xt660_eng.html
iZi skrev:Tja boys!
Aja nu ska jag sluta pladdra men det är väl det man gör eller? Hälsa mig välkommen!![]()
Eh? Hur jävla högt har du din balanspunkt då? Du menar alltså att baklyktan skrapat i??Swensson skrev:*hälsar välkommen*
Det e lungt, med dom GPR piporna tar du allt..... nja... nästan iaf.
Slänga runt idag som fan också... hade inte så lång raka men en 100m tror ja iaf. fan skönt när man får upp balansen på trean. Muppa sönder lysen också... lampan håller inte för allt slang åka tror ja![]()
dudes!!
![]()
iZi skrev:Aja nu ska jag sluta pladdra men det är väl det man gör eller? Hälsa mig välkommen!![]()
Håll foten redo på bakbromsen... Sen ligger du i ca 30km/h på 2an.. Sen sen kopplar du upp den. Sen brukar jag crossväxla i 3an.. pga att jag inte gärna vill tappa det fina greppet man har om styret för att använda kopplingenBoffen skrev:haha, idag har jag lyckats göra lite bakhjulsåkning på ettan, typ max 20m. Har ni några tips till mig, jag är lite orolig att slå över...
Boffen skrev:Edit: eller på en trasig hoj
bebbe skrev:Prova att ta upp hojen, sitt lungt och fint på sadeln och varje gång du kommer upp så bromsar du ner den med bakbromsen. På detta sättet så lär du dig lita på att du kan bromsa ner den om det skulle behövas.
iZi skrev:Eh? Hur jävla högt har du din balanspunkt då? Du menar alltså att baklyktan skrapat i??
iZi skrev:Tja boys!
Kom precis hem från min MC-butik. Var där och informerade om att jag ville ha en ny ECU. Det skulle gå alldeles utmärkt. Dom visste om det där och det va inga som helst problem så jag får en ny när jag lämnar in hojen på service 11e april. Pöööööörfäkt!
Oh! just det.. Minns inte om det va i den här tråden jag läste om det eller inte men hur som helst så är det detta det handlar om: http://www.izi.finkel.se/ecu.jpg
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |