manneman
Guest
Nästa gång får du testa Motardåka på en rallycrossbana...DET är kul!
Som ovan talare sade så är det definitivt att förbättra andningen och ska vi ta det i kombination med det mest ekonomiska så är det i kombination med att ställa om ECU´n och kugga ner en kugg för att få XTn att gå bättre.
Drevet kostar 185:- på Yamaha och resten är gratis!
Möjligen kan en vettig luftslang kosta några kronor om man väljer att bygga en luffarturbo men ett vettigt filter med bra genomflöde kostar några hundralappar.
Hur som haver så får du en hoj som inte är jämförbar med original för under tusenlappen...
Nästa steg är blåset/blåsen och resten av avgassystemet, i min värld så vill jag tro att ett 2-1 är det bästa valet pga lägre vikt, bättre mottryck och ett snabbare flöde/kortare väg.
Vill man vara värst så kontaktar man de här grabbarna...
http://www.ledperformanceengines.com/
91 hk och 67 Nm om du missat det inlägget. (!!!!!)
Titta på raptor 660 eller 700.
Tackar =)
är det samma motor i xt 660 som i raptorn?
du få bli medlem där....alltså supporter, då betala man 100,-kr och sen få du mappar och svar på alla sätt på dina funderingar. särskild kev är väldigt professionell och hjälper till med allt sen
i raptor 700 är det även kolv osv som skiljer. Motorn har dessutom andra infästningspunkter i ramen och en annan utväxling i växellådan.
På raptor 600 vet jag inte hur det är.
Motorn i xt660r och xt660x är exakt samma och med det är även powercomandern man använder exakt samma.
i raptor 700 är det även kolv osv som skiljer. Motorn har dessutom andra infästningspunkter i ramen och en annan utväxling i växellådan.
På raptor 600 vet jag inte hur det är.
Motorn i xt660r och xt660x är exakt samma och med det är även powercomandern man använder exakt samma.
Depåstöd för bakhjul 299:- på JULA. 249:- på BILTEMA. Man lyfter svingen. Det enda som skiljer är färg å pris. röd på jula å blå på biltema. funkar kanon!Vad använder ni andra XT660 ägare när ni ska lyfta upp hojjen för att plocka loss ett hjul tex? Är på jakt efter nån sorts mclyft men det vore bra att veta vilka som funkar bra på en XT660R
Depåstöd för bakhjul 299:- på JULA. 249:- på BILTEMA. Man lyfter svingen. Det enda som skiljer är färg å pris. röd på jula å blå på biltema. funkar kanon!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|