Sålde ja en läckande kylare?
Nejdå, det är min originalkylare. Passar på att provtrycka den jag köpte av dig när jag ändå ska laga min. Den jag köpte av dig ser hel och fin ut.
Sålde ja en läckande kylare?
Har en sån kabelhärva till till R 08Någon som vet vad denna kabel heter? Är i behov att köpa en ny då jag bytat låssystem på min xtx från en xtr.
http://www.bilddump.se/bilder/20140330091005-94.234.170.130.jpg
Hej! var ett tag sedan man var in här men nu är det så att jag skulle behöva nya däck på min R och undrar då vad det är man ska satsa på, blir mest asfalts körning men även lite grusväg
Hej! var ett tag sedan man var in här men nu är det så att jag skulle behöva nya däck på min R och undrar då vad det är man ska satsa på, blir mest asfalts körning men även lite grusväg
Hmmm hur fasen sitter en sådan på en XT660 då det verkar vara för att sitta längst sidan av mc och inte under. Ang lambdasonden så borde en duktig svetsare kunna borra och svetsa dit en mutter vars gängor passar din Lambdasond. Vart skulle den kommit ifrån för XT?
Hur lite är lite grusväg?
Min personliga däckguide skulle se ut något i stil med detta:
Nästan inget grus alls (90% asfalt /10% grus): Mezler Tourance
Sällan grus (80/20): Michelin Anakee 2
Grus ibland (50/50): Continental TKC80 fram, Heidenau K60 eller K60 Scout bak ("vanliga" K60 är aningen mer offroad-anpassat än K60 Scout, K60 Scout är bättre i vått samt har mer väganpassat mönster i vissa dimensioner)
Mera grus (50/50): Michelin T63 fram + bak.
Mitt val i år föll på TKC80 fram och K60 Scout bak, en väldigt populär kombination. Dess livslängd bör förhoppningsvis hamna ganska nära varandra. Ska förhoppningsvis klara 1000 mil touring på blandat underlag utan problem.
Tack för utförligt svar ja det är närmare 20% grusväg. Får se vad jag får tag på för däck hos lokala däckfirman eller om jag ska köpa online
Det jag reagerade på så har jag inte sett något sådant system med dubbeldämpare där krökarna går bredvid motorn och inte under på XTR och XTX.
Anakee 2 går att köra grus med. Men om man ska KÖRA ordentligt, så är de helt livsfarliga fram. Om gruskörningen ska vara rolig så är något mer grovmönstrat att rekommendera. Hade Anakee 2 förra året och bytte ut dem långt i förväg pga att de helt enkelt inte är bra på grus. Funkar, ja. Bra, nej. På asfalt kunde de pressas hårt, aldrig i närheten av att vara en begränsande faktor på asfalt.
Däck finns hos hojdäck, mynetmoto mfl till bra peng.
Anakee 3 då? är det någon skillnad mot 2:an
Jag har inte kört så värst mycket med det tkc80 däck jag har bak nu men vill byta pga att jag tycker att det släpper lite lätt på blöt/fuktig asfalt
>Den riktiga lösningen heter dubbla uppsättningar fälgar
+1 på den. Värt vartenda spänn.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024