dennkan
Ny medlem
Någon som säljer packväskor? Är så förbannat dyrt med nya! Lappen är nära nu och så fort jag hat den drar jag ensam mot okänt resmål på obestämd tid
Någon som säljer packväskor? Är så förbannat dyrt med nya! Lappen är nära nu och så fort jag hat den drar jag ensam mot okänt resmål på obestämd tid
Om du inte ska lasta för mycket så duger en packrulle samt några spännband bra. Biltema har ju även ett par billiga sidoväskor som nog fungerar ok om du har originalljuddämpare.
Själv ska jag packa mycket, så jag sneglar på Kriega US70 då sidoväskor inte är något alternativ. Samt en liten packrulle på pakethållaren.
Här är mitt senaste projekt ha ha ha
En TT600RE men något moddad till det bättre, orig är så låg.
Enda nackdelen med TT är två förgasare och liten tank annars är det mesta mkt bättre än XT660R.
Vad är det för serviceintervaller på en sådan cykel?
Nja har faktiskt inte kollat men motorn ska ju likna den som sitter i XT600 dock större förgasare.
"I solljuset såg man repor efter tvätten."
Oroa dig inte. Blir ändå så här efter ett tag
View attachment 403328
Edit: Bilden kan också exemplifiera lämpligt pack-lösning för några dagars körning i Lettland.
Lite 5-56/WD40 brukar kunna hålla liv i den några år till.(Tryckte stöd-brytare in och ut en näve gånger och sen strulade inte den)
Jo tillsammans med den egentillverkade tidy tailen blev ett riktigt ansiktslyft gämför med den lila/oranga klädseln.
Det är en överdragsklädsel från uk ebay, billig och passformen var perfekt.
Önskar nu bara att framskärmen också var orange, kanske ett jobb för plastidip eller vinyl..?
Samt ett par smäckrare backspeglar, kombinationen med handtagsskydd ovan i tråden var ju klockrena!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|