-SuperRetard- skrev:Nya färger i år, svartlackade detaljer också. Tycker den ser riktigt bra ut!
-SuperRetard- skrev:Nya färger i år, svartlackade detaljer också. Tycker den ser riktigt bra ut!
bebbe skrev:Snyggt med orange men som någon sa. Lite väl mycket KTM kanske
-SuperRetard- skrev:Jag gillade den nya helsvarta bättre, blev rått med framgaffeln svart också. Men var det någon mer skillnad?
-SuperRetard- skrev:Jag gillade den nya helsvarta bättre, blev rått med framgaffeln svart också. Men var det någon mer skillnad?
Aphex skrev:Hej!
Går i tankarna att skaffa en X -05:a och har tidigare läst om otrevliga ecu problemen.
Den jag kollat på har chassienr: M014000015016 och ska därmed inte ha några buggar enl servicemedd. Hursomhelst så blir man ju lite fundersam och undrar därför om finns någon som har haft problem även fast den ligger utanför nr i meddelandet?
//Matte
tobbeviking skrev:Jag har heller inte koll på om min ligger inom specen för problemet.
Men jag gick omkull i en lågfartsböj med min XT660R-05 som jag köpte i höst.
Detta pga tjuvstopp mitt i böjen
Trist som fasen, men firman som jag köpte den av och Yamaha gjorde utan vidare ett byte av ECU samt skadade bitar på hojen.
//Tobbe
Nej det var min ECU som var boven i dramat. Efter att jag fått den bytt så fixade sig motorgången.Aphex skrev:Minns nu att jag läst detta tidigare om ditt stopp, det var väl så denna fråga kom upp i skallen. Lät ju inte alltför trevligt att det tvärdog på det viset. Var det nån "tiltsensor" som strulade? Han på firman hade iallafall bytt ecu på 3st tidigare, så han visste vad jag pratade om. Blev det problem så var det bara att byta och det känns ju skönt iallaf.
Vet att detta är teknik och mekhörnan, men hjälp mig nu att överväga fördelarna att köpa en X istället för en KTM 660. Förutom längre service intervaller och mindre vibrationer
XTrem skrev:Slippon...det är förståss rör med, men jag ÄLSKAR mina Titan GPR. Sån jävla skön sång och framför allt, den går som en dröm nu med den nya "boxen".
Kanske lite dyra i butik, men det är ju nästan samma priser på alla burkar...
mange_jkpg skrev:Ingen som har nåt kul "vinterprojekt" på gång med xt:n?
//Mange
Aphex skrev:Hej!
Nu ska jag också bli XTX ägare! Köper hojen på fredag närmare bestämt. Har ju sett att många byggt om bakdelen men var får man tag i en passande nummerplåtshållare? Har sökt som en galning men inte hittat något vettigt än. Hittade diodlyse på touringbutiken iallafall men det kanske finns billigare någonannanstans?
Typ denna lösning:
Mvh Matte
Stoppsladd skrev:Här har du allt du kan önska (nästan iaf) till din XT660.
http://www.off-the-road.de/enduro/zubehoer/xt660.html
Kanon bra service och svarar snabbt på mail om man har någon fråga och skickar mot postförskott.
Tog 5 dagar för mej när jag beställde
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |