Throttlejunkie
Stenhård mjukis:)
ooooooooj va jag längtar...... nu finns grejorna till Tenerén till beskådan på touratech.de. Kommer att finnas för inköp i januari.... mmmm
Ha de//Dyson
Gött
Vad är du sugen på att beställa Dyson?
ooooooooj va jag längtar...... nu finns grejorna till Tenerén till beskådan på touratech.de. Kommer att finnas för inköp i januari.... mmmm
Ha de//Dyson
Gött
Vad är du sugen på att beställa Dyson?
Lägger upp en bild på mitt hemmabyggda lyktskydd
Nu blir det att bygga hasplåt, återkommer med bilder när det är klart.
Luftfiltret köpte jag från Touringbutiken och luftfilterlocket beställde jag från samma. Men det tog sån tid för locket att komma så jag hann hitta ett på blocket för mindre än halva priset.
Snorkeln är bortryckt ja, det glömde jag. Och jag kör med en mapp från nån här på forumet, kommer dock inte ihåg vem.
Packväskset 35L, lilla hasplåten, växelspak, tankväska, undre crashbar, kåpspoiler........
Har du några tankar själv?
Ha de//Dyson
Tja luftfilterlocket du kör med, är det istället för snorkeln??
Estetiskt är det mer offroad över det hela med hög framskärm. Dock kanske inte lika praktiskt som orginal.
En TT-variant som troligtvis itne är av den enklare "bolt-on" typen.
När jag ser den bilden kommer jag å tänka på en snubbe som åkte runt i en Ford Taunus när jag var knatte, han hade tömt Biltemas tillbehörskatalog å hängt på bilen. Brrr Hög skärm kan vara smidigt då orginalskärmen är sprick-känslig, och man får plats med rejäla isdubb. Det är en del som slängt på motardskärmen från OTR för 250 spänn och det ser rätt sjysst ut. Som på den främre av de här:Estetiskt är det mer offroad över det hela med hög framskärm. Dock kanske inte lika praktiskt som orginal.
En TT-variant som troligtvis itne är av den enklare "bolt-on" typen.
Ser ju väldigt bra ut, men.............
Tror inte att jag vill ha den så.
En undring, var hittade du bilden?
Ha de//Dyson
När jag ser den bilden kommer jag å tänka på en snubbe som åkte runt i en Ford Taunus när jag var knatte, han hade tömt Biltemas tillbehörskatalog å hängt på bilen. Brrr Hög skärm kan vara smidigt då orginalskärmen är sprick-känslig, och man får plats med rejäla isdubb. Det är en del som slängt på motardskärmen från OTR för 250 spänn och det ser rätt sjysst ut. Som på den främre av de här:
jo jag känner igen det där
Vem säljer OTR?
Off The Road. Överläpparna finns nog att köpa inrikes oxå.Vem säljer OTR?
Du kan inte mappa via instrumentpanelen, du kan bara ställa CO2 vilket gör marginell skillnad. Och gratulerar till bra val av hoj.1. Varför köper man en powercommader till xtèn när man kan justera(mappa) den via instrummetpanelen, jag sett här i forumet att vissa har köpt sånna... , hmm, vad är det för skillanda på att justera via instrummentpanelen och en powercommander....
Vad är det för prylar du tänker på? Vad har du för GPS? Tänk på att en XT vibrerar en hel del, elektriska prylar gillar inte vibrationer. Välj en vibrationsdämpad hållare från Touratech.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|