Är inte skärmen på bilden som Throttlejunkie la upp rätt lik en vanlig YZ-skärm?
Vet att det var poppis att byta DT125ans original mot denna... Kostar runt 200-250:- på närmsta Yamaha store.
// Jens
idag så har köpt en xt 660 x med 2006:a så jävla het
ska bara fixa uppkörningen sen e det bara att draaaaaa
En tanke som slog mig ikväll bara..vet nån om XT-modellen kommer genomgå nån rejäl facelift/"ny kaross-modell" eller vad man nu säger på MC-språk, inom den närmsta framtiden?
Kollade med min handlare när jag beställde min XT. Han hade fått en lista på Yamaha modeller som skulle få en "facelift" och XT-n fanns inte med. Så troligen blir det inga uppdateringar på utseendet. Däremot kunde mindre tekniska uppdateringar förekomma. Detta gällde för -09
//Halle
Skulle någon med en xt660r kunna räkna hur många delar ni har i "verktygslådan", jag har fått för mig att jag saknar en skruvmejsel...(Haft en 08:a i snart 2 veckor).... Själv har jag 14 st delar i verktyslådan....
Ska man inte ha en liten och en stor mejsel...
![]()
mvh ed
Du har en xt...... Vad ska du ha en skruvmejsel till?
Skulle någon med en xt660r kunna räkna hur många delar ni har i "verktygslådan", jag har fått för mig att jag saknar en skruvmejsel...(Haft en 08:a i snart 2 veckor).... Själv har jag 14 st delar i verktyslådan....
Ska man inte ha en liten och en stor mejsel...
![]()
mvh ed
Bilder på -09rna kom upp på yamahas hemsida för ett tag sen. Bara skillnader på färgsättning, inte nåt vårdslöst snyggt. Finns tidigare årsmodeller som är snyggare (enligt mig)
![]()
Priset verkar ha gått upp med ca 10%, Tycker att det låter mycket.
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |