Är inte skärmen på bilden som Throttlejunkie la upp rätt lik en vanlig YZ-skärm?
Vet att det var poppis att byta DT125ans original mot denna... Kostar runt 200-250:- på närmsta Yamaha store.
// Jens
idag så har köpt en xt 660 x med 2006:a så jävla het
ska bara fixa uppkörningen sen e det bara att draaaaaa
En tanke som slog mig ikväll bara..vet nån om XT-modellen kommer genomgå nån rejäl facelift/"ny kaross-modell" eller vad man nu säger på MC-språk, inom den närmsta framtiden?
Kollade med min handlare när jag beställde min XT. Han hade fått en lista på Yamaha modeller som skulle få en "facelift" och XT-n fanns inte med. Så troligen blir det inga uppdateringar på utseendet. Däremot kunde mindre tekniska uppdateringar förekomma. Detta gällde för -09
//Halle
Skulle någon med en xt660r kunna räkna hur många delar ni har i "verktygslådan", jag har fått för mig att jag saknar en skruvmejsel... (Haft en 08:a i snart 2 veckor).... Själv har jag 14 st delar i verktyslådan.... Ska man inte ha en liten och en stor mejsel...
mvh ed
Du har en xt...... Vad ska du ha en skruvmejsel till?
Skulle någon med en xt660r kunna räkna hur många delar ni har i "verktygslådan", jag har fått för mig att jag saknar en skruvmejsel... (Haft en 08:a i snart 2 veckor).... Själv har jag 14 st delar i verktyslådan.... Ska man inte ha en liten och en stor mejsel...
mvh ed
Bilder på -09rna kom upp på yamahas hemsida för ett tag sen. Bara skillnader på färgsättning, inte nåt vårdslöst snyggt. Finns tidigare årsmodeller som är snyggare (enligt mig)
Priset verkar ha gått upp med ca 10%, Tycker att det låter mycket.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|