Yamaha Center Haninge kollade mina ventiler samt bytte mitt styrlager för 1200 kr förrförra sommaren. Helt ok tycker jag.
Hej
Är det någon som vet om hojen (-04) går igenom en besiktningen med GPR slipon utan pluggar eller om man ska slänga på orginal?
Sen undrar jag vad ni har för erfarenhet av off-the-road.de? Jag har beställt saker vid ett tillfälle nu under vintern men blev lite besviken. Beställde bl.a. ett nytt drivpaket (fram+bak+kedja) men fick ett framdrev som inte passade med kedjan. Beställde även ny oljepugg som inte heller passade. Har inte orkat skicka tillbaka eller ta kontakt eftersom det är små summor men tänkte ändå höra vad era erfarenhet är av dem.
MVH
Tydligen inget byte av kylarvätska, hade ingen ny bricka
Jag är nog lite tveksam över vitsen med byte av kylarvätska.
Finns det som en service punkt vid något visst service intervall?
Grattis
Har också följt det där med att det tar så satans lång tid från skåne till sthlm ibland. känns väldigt jobbigt när man väntar på ngt viktig och man vill ibland bara kasta sig i bilen och hämta upp skiten själv
få du in den i hojen? för du hade ingen garage just nu? nog trist att meckar ute i kylan. säg till om du behöver hjälp/en varm plats
Lät dyrt tror jag betalade 1800 för 1000-mila på yamaha center luleå det enda dom inte bytte var luft filter har ett K&N luftfilterDessa priser fick jag när jag kollade upp 1000-milaservice:
MC-proffsen:
3150 kr -10% vintertid
550 kr för bromsvätskebyte
MC-varuhuset:
Ca 3000 kr
600 kr för bromsvätskebyte
Yamaha Center Haninge:
3 300 kr
700 kr för bromsvätskebyte
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |