Grymt snygg plast på den där hojen.. nån aning om vilken årsmodell?Är det någon som vet vilken vindruta det är på den här hojen.
Jag har kollat tycker jag överallt utan att finna en liknande!
View attachment 392940
Last edited:
Grymt snygg plast på den där hojen.. nån aning om vilken årsmodell?Är det någon som vet vilken vindruta det är på den här hojen.
Jag har kollat tycker jag överallt utan att finna en liknande!
View attachment 392940
Är det någon som bytat sadelöverdrag förr? Tänkte byta till svart, tips på vart man kan få tag på ett som passar en xt660x -07 för en billig peng?
De gånger jag bytt klädsel på skotern o bilstolar hos min lokala läderhantverkare så skötte han allt vad hade med material att göra.Är det någon som bytat sadelöverdrag förr? Tänkte byta till svart, tips på vart man kan få tag på ett som passar en xt660x -07 för en billig peng?
Åk till en sadelmakare och kolla vad de har att erbjuda.
De gånger jag bytt klädsel på skotern o bilstolar hos min lokala läderhantverkare så skötte han allt vad hade med material att göra.
Jag tog med det ursprungliga materialet så hittade han något liknande.
Hello...
Jag var på Yamaha center idag o köpte lite småprylar, passade även på att kolla prisuppgift på vänster sidokåpa+ dekaler, då min har sett gruset ett par ggr.
Ca 700 för kåpan är väl iofs inte mkt att bråka om, men 1500 för dekalsatsen!!!!!!!! tre klistermärken för 1500 spänn, , jag är i fel bransch.
Summa summarum: Krascha allt ni orkar, men blås inte av dekalerna med högtryckstvätten vad ni än gör.
Har för mig att nån här på forat friserade plasten på sin XT. Blev grymt snyggt, o jag är sugen på att göra likadant.
Men jag förstod inte alls hur han fäste det..!
Det var det nog kanske!Du menar så här?
Den var rätt elastisk och tjock. Köpte den på ebay från korea. Tålamod, skalpell och ibland värmepistol.
Det var det nog kanske!
Hur mycket gav du för de?
Tittade till hojen i dag för första gången sen säsongsavslutningen. Den gick i vinteride i början på december. Och som vanligt räckte det med att nudda startknappen för att dra igång den. Batteriet är original anno 2008.
Har alltid lika roligt åt alla trådar som handlar om vinterförvaring och underhållsladdning ...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|