Nej ingen bra ide. Btw 2-1 & hasplåt är inlämnad hos posten så snart blir din hoj grusanpassad. Vi får höras av via tele när du fått paketen.
Då låter jag blir att vålda Låter jättebra längtar tills grejerna sitter på
Nej ingen bra ide. Btw 2-1 & hasplåt är inlämnad hos posten så snart blir din hoj grusanpassad. Vi får höras av via tele när du fått paketen.
Ja du vet inte riktigt, flickvännen har sin KTM625 kvar så frågar man snällt så kanske man kan få låna den nån gång.
Btw här finns det en massa XT660 delar till salu.
Ang kylaren så får man gå lite på märkningen jag hittade och jämföra med den man har på sin egen, 45428 står det efter KTM märket. Glömde kolla på min kylare innan jag lämnade in den! Obs!!! nästa vecka åker annons ut på blocket på delarna!!!
http://forum.soe.se/showthread.php?55909-Yamaha-XT660R-X-alt-XT660Z&p=609708&posted=1#post609708
köpt en till hoj, så jag tänker inte köra xt´n i vinter.
Så?
är det någon som planerar att köra lite under kommande hala period har jag ett knappt inkört (40mil) bakdäck landsvägsdubbat tkc80 till övers.(dim 130 80 17)
säljes billigt. Nypris 1500kr
pm´a
Var det ett privatköp, eller kan du tipsa om butik med bra pris?
EDIT: Den är ju apdyr den här fläkten!
193€ för original enligt motorcyclespareparts.eu!
Hmm, en fråga.
Är fläkten termostatstyrd, eller ska den gå jämt?
Jag mätte på säkringen förut när mc:n var varm, fläkten stod stilla och det var spänning på säkringen.
Nu mätte jag när den var kall, fortfarande spänning på säkringen.
Alltså ska den endera gå alltid och min är kass, eller så är den termostatstyrd och den var inte tillräckligt varm först.
Tror jag läste en annan tråd då Boris Jr hjälpte han och ta bort spärren om han skickade kopia på körkort och regbevis..Den har försvunnit, han hade bytt motor m hade problem m startspärren
Hej på er undrar om någon är sugen på att köpa ett set kåpor till x -09. De är använda en säsong och absolut nyskick. Är yamaha org. Om intresse finns kolla på blocket jag kunde inte fixa foto på dem här. Datorkunskapen saknas......
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|