Muttermaskin gör susen på framdrevetHjäääälp Håller på att byta framdrevet på hojen. Muttern har jag fått lös utan problem MEN drevet sitter som berget på drivaxeln... Jag syndade och knackade drevet rätt så ordentligt men inget händer. Har även påbörjat en rostlösningsbehandling . Är det någon som varit med om liknande?
Hjäääälp Håller på att byta framdrevet på hojen. Muttern har jag fått lös utan problem MEN drevet sitter som berget på drivaxeln... Jag syndade och knackade drevet rätt så ordentligt men inget händer. Har även påbörjat en rostlösningsbehandling . Är det någon som varit med om liknande?
Gnutten - synd att du ska sälja nu i alla fall. Din hoj såg grymt ut med den vita plasten, gaffeln och större bakhjulet osv!
Jag har också funderat hit och dit. Hojen bara står i delar och jag hinner knappt ens till verkstan för att titta på den. Just nu är det grymt mkt jobb och när jag väl är ledig reser jag eller försöker få tiden och pengarna att räcker till alla andra intressen jag också har. Man vill ju inte sälja och jag få väl inget för delarna ändå - men det vore ju kul att kunna köra också lite ibland. Varför kan man inte leva 2 liv samtidigt?
Muttermaskin gör susen på framdrevet
På mitt framdrev så fanns det två gängade hål så jag tog en avdragare men tror det var på mitt 14 drev.
Ok vad gör mutterpickan för nytta då du redan fått bort muttern?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|