Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Spider

Kliv inte på mina drömmar
Gick med
24 Aug 2003
Ort
Trångsund
Hoj
525 SMR -04, 1190 Adv -13
Finns det plats för gubbar i kön på motardtåget ? E ju sååååå sugen på en vända.

Men det blir grymt svårt för mig att hinna till 18, har ju ungar att utfodra innan man kan dra. Får man önska sig att turen går söderöver. Slingerbult och fika i Rosenhill kanske ? Eller lillbulten ner till Sorunda, en sväng förbi Fituna och sen till Rosenhill och storbult tillbaka till civilisationen.

.
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Spider skrev:
2283342 Finns det plats för gubbar i kön på motardtåget ? E ju sååååå sugen på en vända.

Men det blir grymt svårt för mig att hinna till 18, har ju ungar att utfodra innan man kan dra. Får man önska sig att turen går söderöver. Slingerbult och fika i Rosenhill kanske ? Eller lillbulten ner till Sorunda, en sväng förbi Fituna och sen till Rosenhill och storbult tillbaka till civilisationen.

.


Vet inte ens hur många vi blir??
 

Ex3mX

Keep it burning
Gick med
19 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
FZ1-N, 660 SMC
Spider skrev:
2283342 Finns det plats för gubbar i kön på motardtåget ? E ju sååååå sugen på en vända.

Men det blir grymt svårt för mig att hinna till 18, har ju ungar att utfodra innan man kan dra. Får man önska sig att turen går söderöver. Slingerbult och fika i Rosenhill kanske ? Eller lillbulten ner till Sorunda, en sväng förbi Fituna och sen till Rosenhill och storbult tillbaka till civilisationen.

.

Vi bestämmer vart vi ska åka när vi träffas.
Om du vill så kan du dunka upp ditt mobilNr eller PM mig det så kan jag höra av mig om det blir söder sidan.
(du hinner inte till 18:15?)
 

Krille-666

Trogen galning
Gick med
1 Apr 2003
Ort
Kalmar
Hoj
KTM 660 SMC -04
fan vad sugen jag är på att haka på med min nya motard tröjja o allt men jobbar juh kväll :(
 

Ex3mX

Keep it burning
Gick med
19 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
FZ1-N, 660 SMC
Useless_scum skrev:
2283105 Jag är på! :tummenupp

Solen gassar ju rätt hårt idag, så badbrallorna sitter på från start. Hamnar vi vid Brostugan eller motsv ställe med vatten så kommer inte jag bli dagens badkruka iaf!


Är du inte riktigt klok! det är inte mer än 15 grader i vattnet. :tungan
Hoppas du har dom under skinnstället så vi slipper skrubba bort blodet från asfalten när du är klar. :hihi

Krille-666 skrev:
2283499 fan vad sugen jag är på att haka på med min nya motard tröjja o allt men jobbar juh kväll :(

mother of god!
Hur kan du jobba på en Onsdags kväll!
Orutinerat. :fatta!
 

Spider

Kliv inte på mina drömmar
Gick med
24 Aug 2003
Ort
Trångsund
Hoj
525 SMR -04, 1190 Adv -13
Ex3mX skrev:
2283497 Vi bestämmer vart vi ska åka när vi träffas.
Om du vill så kan du dunka upp ditt mobilNr eller PM mig det så kan jag höra av mig om det blir söder sidan.
(du hinner inte till 18:15?)
Har efter stenhårda :hihi förhandlingar lyckats tidigarelägga utfodringen så jag kan nog hinna till 18.00. 18.15 garanterat.

.
 

Ex3mX

Keep it burning
Gick med
19 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
FZ1-N, 660 SMC
Spider skrev:
2283550 Har efter stenhårda :hihi förhandlingar lyckats tidigarelägga utfodringen så jag kan nog hinna till 18.00. 18.15 garanterat.

.


Härligt att höra!

Krille-666 kommer oxå. (sjukskriven :rofl )
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Men va' i helvete! Det här är det man får för att man är seg med att få igång hojen igen! Strålande sol och massor med folk som ska åka! :huvet :4skrika

Ang. Brostugan så kan jag säga att det är väldigt sällan det är poliser där längre, det är så pass dött så de orkar väl inte ta sig dit.

Satan vad sugen jag blev på att åka när jag läste att det var så många som skulle ut! AAAhh! Hojen SKA vara klar SENAST söndag!
 
Last edited:

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Jaha då var man hemma igen, tack för en rolig tur.
Är ruskigt missnöjd på bakhjulskörningarna jag inte fick till efter akutmek "jo dålig bortförklaring" byte av munstycke mm innan jag drog in mot stan. Roligt var det borta vid skogskyrkogården, då gick den lite bättre. Roligt att ligga 4st motarder efter varandra på stora vägen så folket hade nåt att titta på!

Ja du Olof du skylla dig själv då du sade att du skulle kolla på det på söndagen!! :D
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
motardnisse skrev:
2284784 Jaha då var man hemma igen, tack för en rolig tur.
Är ruskigt missnöjd på bakhjulskörningarna jag inte fick till efter akutmek "jo dålig bortförklaring" byte av munstycke mm innan jag drog in mot stan. Roligt var det borta vid skogskyrkogården, då gick den lite bättre. Roligt att ligga 4st motarder efter varandra på stora vägen så folket hade nåt att titta på!

Ja du Olof du skylla dig själv då du sade att du skulle kolla på det på söndagen!! :D


Strö salt i såren bara!

Har allt utom skyddet för framdrevet så jag ska fan börja imorgon. Jag var jävligt nära på att börja tidigare men hade ingen lust. Ibland får man bita i det sura äpplet.
 

Wesslan

Unusual Scrambler user
Gick med
18 Jan 2005
Ort
Lidingö
Hoj
2015, Ducati Scrambler FT
Kul med mycket motarder vid skogskyrkogården :yoparty
Och alla körde mycket bakhjul också, det är så det ska se ut :banana
 

obiwan

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2006
Ort
Sickla
Hoj
Orange 4-takts Kawa
Skön tur det blev igår!
Boggen, Vaxholm, färja till Rindö, färja Värmdö, runt halva ön och tillslut till Skogis. Tyckte jag skymtade Tyresö svischa förbi? Hade ju fullt upp med att hålla mig på vägen, så kan ju ha sett fel! 8 st moppar va vi iallafall, varav drygt hälften trodde dom körde enhjulingar..

Djävulskurvan åt höger in under bron var jobbig! :brinnerup
Kom in för snabbt, låste bakhjulet, började "drifta" men fick tillslut stopp på maskinen halvvägs upp på motstående trottoar. Måste ha sett rätt kul ut bakifrån, vad säger du Tony?

Körde ju hyffsat över min egen förmåga, men så är det ju när man e rookie! :tungan
Riktigt kul hursomhelst!
 
Last edited:

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Useless_scum skrev:
2285699
Djävulskurvan åt höger in under bron var jobbig! :brinnerup
Kom in för snabbt, låste bakhjulet, började "drifta" men fick tillslut stopp på maskinen halvvägs upp på motstående trottoar. Måste ha sett rätt kul ut bakifrån, vad säger du Tony?

Körde ju hyffsat över min egen förmåga, men så är det ju när man e rookie! :tungan
Riktigt kul hursomhelst!

He he nu vet du att det är bra att ha skinnställ ifall att!
Jo det såg intressant ut men som tur gick det bra, du hängde på rätt bra iallafall
även om du hade köpt hojen rätt nyligen!
 

Andersj

ytterst omogen
Gick med
20 Jul 2004
Ort
Nacka
Hoj
660 smc
Roliga vägar, trevligt folk, bra väder och god glass. En höjdarkväll :tummenupp Fast fasen vad man ligger i lä när det gäller bakhjulsåka.

/Anders, 660 med svarta fälgar.
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Andersj skrev:
2285913 Roliga vägar, trevligt folk, bra väder och god glass. En höjdarkväll :tummenupp Fast fasen vad man ligger i lä när det gäller bakhjulsåka.

/Anders, 660 med svarta fälgar.


Mmm du körde väl på bakhjulet också eller, det var väl du som kom med Spider?
 

Andersj

ytterst omogen
Gick med
20 Jul 2004
Ort
Nacka
Hoj
660 smc
motardnisse skrev:
2285964 Mmm du körde väl på bakhjulet också eller, det var väl du som kom med Spider?

Jo det var jag, men om man jämför med whoopas och snubben med 640:n så har man ju mycket kvar att lära. Dom kunde ju åka hur långt som helst, reespekt!
 

Krille-666

Trogen galning
Gick med
1 Apr 2003
Ort
Kalmar
Hoj
KTM 660 SMC -04
Andersj skrev:
2286014 Jo det var jag, men om man jämför med whoopas och snubben med 640:n så har man ju mycket kvar att lära. Dom kunde ju åka hur långt som helst, reespekt!

Ja helvete vad whoopass svängde med sin motard på bakan, nästan så han kunde knäskrapa :hihi
 
Nyheter
Nyhet – Yamaha R9

Rykten om en ny mellanklass...

Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Top