R1Björne
grim
retards...
Såg juh rätt kul måste jag erkänna, speciellt när ni körde på Nynäsvägen allihop
Ska vara lite underhållningoxå... Snyggt kört!
Såg juh rätt kul måste jag erkänna, speciellt när ni körde på Nynäsvägen allihop
![Banana :banana :banana](/img/smilies/nya/banana.gif)
Ex3mX skrev:2286222Super nice kväll, tackar!
Nästa gång får vi bränna lite på gocartvägarna ovanför Vallentuna.
Man vill verkligen se lite bilder!
motardnisse skrev:2286275Nja det är kanske tveksamt då det var en massa moppefuckon mest som tog kort, men de kanske hänger här på SH också?
![]()
Absolut, finns fina vägar från Vallentuna mot lindholmen och vidare mot skepptuna, mkt krokiga går inte att jämföra med bogesund. Sen finns det ju den vägen som man åker från Vallentuna mot Uppl Väsby, i höjd med den skarpa vänstersvängen så tar man till höger. Åker man den vägen kommer man upp på den stora vägen som man kommer från Uppl Väsby förbi deras crossbana och skånela vidare mot Olle Ohlson Racing borta vid trosta gård!
Btw: Sjukt lång slangning du fick till det från Avfarten E18 mot vaxholm, vad kör du med för drevning?![]()
Ex3mX skrev:2286307Du ser ut att kunna dom där vägarna bra, tror du får ta med oss på en sväng där nästa onsdag!
Jag kör orginal, men den årkar inte upp så bra på 3:an så jag får koppla upp den på 2:an och sen slänga i nästa vxl sen kan jag köra hur långt som jag årkar innan armarna pumpar batterisyra.
Nästa steg är väll att lära sig vxl ner när man slangar![]()
Tja alla supermotonördar !! det va en grym runda,..!!!Ex3mX skrev:2286222Super nice kväll, tackar!
Nästa gång får vi bränna lite på gocartvägarna ovanför Vallentuna.
Man vill verkligen se lite bilder!
Whoopass: fick du sålt hojen eller ska du ha den kvar tills nästa Onsdag?
ceasar skrev:2283074HAHA! Där står ju jag och smyger i kanten av bilden. Och stackars Zana som sitter på trampcykeln med skadad fot (pga av att jag hetsade honom lite mycket dagen innan??? eller hur var det ?) och inte kan åka med.
Whoopass skrev:2288447Hmm!!! är det ingen som ska ut på lördag å köra om vädret till låter?
2006-07-08
Andersj skrev:2289015Jag gasar gärna lördagkväll! Sen lämmnar jag sthl så det dröjer ett par veckor innan jag kan haka på på onsdagar.
motardnisse: Vilken storlek behöver du?
Jo då jag är på de vet du!!!!!Rajtin skrev:2292252Jag o whoopass tänkte ut o leka lite motard idag, folk som e sugna på o åka lite? kl.14?
Rajtin skrev:2292252Jag o whoopass tänkte ut o leka lite motard idag, folk som e sugna på o åka lite? kl.14?
Whoopass skrev:2292576(Motardnisse)
Ang kommande Onsdag så är det till 99% säkert att jag kan köra, var det någon som var sugen på småvägarna ovanför vallentuna för att sen åka mot vaxholm och sen in mot stan?
Krille-666 skrev:2292626måste få min servad 260 mil nu men ragnar är inte så lätt att få tag på![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |