Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

glib

Wannabe member...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Husaberg 650 -04 *Såld*
Ingen som tog lite bilder så man får se lite av vad man missade?
 

Ex3mX

Keep it burning
Gick med
19 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
FZ1-N, 660 SMC
Super nice kväll, tackar!

Nästa gång får vi bränna lite på gocartvägarna ovanför Vallentuna.
Man vill verkligen se lite bilder!

Whoopass: fick du sålt hojen eller ska du ha den kvar tills nästa Onsdag?
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Ex3mX skrev:
2286222 Super nice kväll, tackar!

Nästa gång får vi bränna lite på gocartvägarna ovanför Vallentuna.
Man vill verkligen se lite bilder!

Nja det är kanske tveksamt då det var en massa moppefuckon mest som tog kort, men de kanske hänger här på SH också?
:3freak

Absolut, finns fina vägar från Vallentuna mot lindholmen och vidare mot skepptuna, mkt krokiga går inte att jämföra med bogesund. Sen finns det ju den vägen som man åker från Vallentuna mot Uppl Väsby, i höjd med den skarpa vänstersvängen så tar man till höger. Åker man den vägen kommer man upp på den stora vägen som man kommer från Uppl Väsby förbi deras crossbana och skånela vidare mot Olle Ohlson Racing borta vid trosta gård!

Btw: Sjukt lång slangning du fick till det från Avfarten E18 mot vaxholm, vad kör du med för drevning? :tummenupp
 

Ex3mX

Keep it burning
Gick med
19 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
FZ1-N, 660 SMC
Du ser ut att kunna dom där vägarna bra, tror du får ta med oss på en sväng där nästa onsdag!

Jag kör orginal, men den årkar inte upp så bra på 3:an så jag får koppla upp den på 2:an och sen slänga i nästa vxl sen kan jag köra hur långt som jag årkar innan armarna pumpar batterisyra.
Nästa steg är väll att lära sig vxl ner när man slangar :brinnerup

motardnisse skrev:
2286275 Nja det är kanske tveksamt då det var en massa moppefuckon mest som tog kort, men de kanske hänger här på SH också?
:3freak

Absolut, finns fina vägar från Vallentuna mot lindholmen och vidare mot skepptuna, mkt krokiga går inte att jämföra med bogesund. Sen finns det ju den vägen som man åker från Vallentuna mot Uppl Väsby, i höjd med den skarpa vänstersvängen så tar man till höger. Åker man den vägen kommer man upp på den stora vägen som man kommer från Uppl Väsby förbi deras crossbana och skånela vidare mot Olle Ohlson Racing borta vid trosta gård!

Btw: Sjukt lång slangning du fick till det från Avfarten E18 mot vaxholm, vad kör du med för drevning? :tummenupp
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Ex3mX skrev:
2286307 Du ser ut att kunna dom där vägarna bra, tror du får ta med oss på en sväng där nästa onsdag!

Jag kör orginal, men den årkar inte upp så bra på 3:an så jag får koppla upp den på 2:an och sen slänga i nästa vxl sen kan jag köra hur långt som jag årkar innan armarna pumpar batterisyra.
Nästa steg är väll att lära sig vxl ner när man slangar :brinnerup


Åfan, jo jag tycker det är lättare lägga i 2:a och sen lägga i de andra växlarna som det kommer. Är inte så mkt för att rycka upp den på de högre växlarna såsom 4:an som andra kör mm.
Nja det ser mörkt ut för min del ang nästa söndag, det bästa vore om man tog de vägarna rätt snabbt innan det blir mörkt, gillar inte köra sådana vägar ute på landet sent på kvällen.
 

Whoopass

Medlem
Gick med
3 Jul 2004
Ort
Stockholm/Bollnäs
Hoj
Busaberg 650-08 954 RR /GSXR 1000 K6 / RD350
Ex3mX skrev:
2286222 Super nice kväll, tackar!

Nästa gång får vi bränna lite på gocartvägarna ovanför Vallentuna.
Man vill verkligen se lite bilder!

Whoopass: fick du sålt hojen eller ska du ha den kvar tills nästa Onsdag?
Tja alla supermotonördar !! det va en grym runda,..!!! :banana :Bugar :banana
Det va så kul att jag funderar på att ha den kvar!!
jo jag är nog på, på onsdag om jag har den kvar!
hoppas att det blir lika många då eller fler, får se om jag får med mig mina motard muppar å så blir det nog grymt!!
Tack ALLA för en grym åktur å att alla höll sig på vägen det är de som räknas inte vem som är grymmast på olika tokigheter!!!!! :rofl :rofl :rofl :yoparty
 

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
ceasar skrev:
2283074 HAHA! Där står ju jag och smyger i kanten av bilden. Och stackars Zana som sitter på trampcykeln med skadad fot (pga av att jag hetsade honom lite mycket dagen innan??? eller hur var det ?:va) och inte kan åka med.

Edit: fan, juste, foten... den var svullen flera flera veckor efter min värdelösa slide in mot macken... fy fan. Inte ditt fel dock, bara mitt... :)



Hahaha, ja fan... Ser nästan lite rädd ut...


Men jag har inte slutat köra, jag har bara inte tid så ofta, och jag gillar bättre skymningen när det börjat bli lite kallare... Typ mot kvällningen, det är då det är softast att köra, om man nu inte snackar fiskörning ner till badplatsen, hehe...

Och kylaren har jag inte lagat, däremot verkar den inte läcka länge, självfixad? Hehe... Kanske inte kört så hårt på sistonde...

Ev. hänger jag på nästa vecka. Man känner sig iallafall saknad, vilket känns fett... :)


Men nu ska det badas, är ju ledig, det är ju fredag lixom... :D



Peace!
 
Last edited:

Krille-666

Trogen galning
Gick med
1 Apr 2003
Ort
Kalmar
Hoj
KTM 660 SMC -04
Whoopass skrev:
2288447 Hmm!!! är det ingen som ska ut på lördag å köra om vädret till låter?
2006-07-08

Klart du inte ska sälja för fan, nu har vi ÄNTLIGEN ett litet "team". Det var sjukt kul att gå från 2-3 till 8 personer! Bara om alla kan ställa upp nu så vi är detta antal!! I alla fall jag kommer bara jobba lörd,sönd,måndag så resten av veckan har jag ägnat åt motard åkning med er! :yoparty
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Shit hur ska jag kunna övertala damen på att kunna åka på onsdag igen???

Btw: måste ha det förbannade munstyckena först!
 

Andersj

ytterst omogen
Gick med
20 Jul 2004
Ort
Nacka
Hoj
660 smc
Jag gasar gärna lördagkväll! Sen lämmnar jag sthl så det dröjer ett par veckor innan jag kan haka på på onsdagar.

motardnisse: Vilken storlek behöver du?
 

Rajtin

Ny medlem
Gick med
2 May 2004
Ort
Skanstull
Hoj
R1-01
köra idag 9/7

Jag o whoopass tänkte ut o leka lite motard idag, folk som e sugna på o åka lite? kl.14?
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Andersj skrev:
2289015 Jag gasar gärna lördagkväll! Sen lämmnar jag sthl så det dröjer ett par veckor innan jag kan haka på på onsdagar.

motardnisse: Vilken storlek behöver du?

Å tack men lyckades hitta rätt munstycken tack iallafall!!

:pannkyss


Ang kommande Onsdag så är det till 99% säkert att jag kan köra, var det någon som var sugen på småvägarna ovanför vallentuna för att sen åka mot vaxholm och sen in mot stan?
 

Whoopass

Medlem
Gick med
3 Jul 2004
Ort
Stockholm/Bollnäs
Hoj
Busaberg 650-08 954 RR /GSXR 1000 K6 / RD350
(Motardnisse)
Ang kommande Onsdag så är det till 99% säkert att jag kan köra, var det någon som var sugen på småvägarna ovanför vallentuna för att sen åka mot vaxholm och sen in mot stan?[/QUOTE]





Du tar täten!!!
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Whoopass skrev:
2292576 (Motardnisse)
Ang kommande Onsdag så är det till 99% säkert att jag kan köra, var det någon som var sugen på småvägarna ovanför vallentuna för att sen åka mot vaxholm och sen in mot stan?


Du tar täten!!![/QUOTE]


He he då blir det touring!

Krille-666 skrev:
2292626 måste få min servad 260 mil nu men ragnar är inte så lätt att få tag på :huvet

Äääh lämna den hos Mcsport i arlanda. www.mcsport.se
 
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top