Olof.B
Pride only hurts, it never helps.
Till er som inte hittar till okq8 i mörby!
Aha! Där kedjan gick av på xr:en. Då vet jag precis
Samling 12:00, avresa 12:15?
Till er som inte hittar till okq8 i mörby!
Samling 12:00, avresa 12:15?
Några tips på vart vi ska sen? Kanske skulle köra en sväng upp mot Rimbo-Norrtälje -Åkersberga-Vaxholm, mycket kurviga vägar och avsluta med bogesund och en glass i Vaxholm. Eller nån annan som har nån ide?
Jag, Bange, Andersj träffas upp på shell macken på Lindhagensplan 11:30 och åker därifrån till mörby, om det är nån som vill möta upp där som inte hittar.
Nu, klockan 22.15 på fredagkvällen ringer mannen och meddelar att också min hoj är sen. Jag kollade och vi ska få våra hojar ur samma sändning. Och till sist så ville han absolut inte göra något åt SAS/EPC/luft/flottörer/.... förän vid 100-mila. Och det vet jag inte riktigt hur jag skall ställa mig till.Du får ringa han igen och fråga hur det ligger till... käns konstigt att han ger oss olika bud...
Ja du din jäkla kedja!
EDIT: Lite längre ner du denna sidan skrev jag hur vi körde förra året!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=51018&page=86
Nja varför inte köra mot täby och vidare mot sollentuna men svänga av in på skålhamravägen där Ex3mX hoj ville besöka gruset samt en viss omtalad XR som inte ville fungera längre så kommer man ut på vallentunavägen. Sen kan man ta till vänter mot Upplands väsby men ta till höger i 90 graders svängen mot sälna sen ta till höger i T-korsningen och åka bort till Husby där ni tar till vänter mot almungevägen. Över almungevägen till Kimsta och vidare mot Arlanda. Sen när ni kommer till arlanda tar ni till höger och ni kommer tillbaka till Almungevägen och korsningen där Olle Olhson Mcsport ligger. I korsningen tar ni till vänster och kommer till en skylt där det står lindholmen till höger så tar ni in där så kommer ni till Vallentuna där ni kan tanka och åka vidare mot brottby och Åkersberga -> Svinninge -> bogesund -> vaxholm. Då kommer ni ha kört många kurviga vägar under dagen! Fan att jag inte kunde följa med!
Har spånat lite ang vägar som vi kört tidigare och kommit på en runda som har sina kurviga varianter. Men vi får ta det under en helg för tror det hinner bli mörkt om man ska ta det vid 17:30 som tidigare på t,ex onsdagarna. Men kan garantera att ni som åker med kommer få köra kurvigt!
Valfritt antal varv i karlaplansrondellen?
När kommer filmen då skager/andersj?
Det var inte så mycket att se på det jag filmade, skolflicketempo i kurvorna och massa ligga och dunka 120 på motorväg.
Om 2 veckor är jag tillbaks och då får vi dra bulten i toktempo med hasande hjul i kurvorna
Hur är det med körningar... Tänkte jag skulle hänga med någon dag och köra lite.
Va ju inte med någon gång förra året. skulle vara kul att busa av sig lite och lite avrostning.. (ja jag vet.. skandal att man inte tag ut moppen förrens nu).
Nästa onsdag, då dj-lar Två spritt nya bling-Sumosar på grönbete i maffiatåget.....Ser ut att ha vädret med oss nu på onsdag, så jag dyker iaf upp.
Vet dok inte om jag har nya hojen eller om det får bli gamla kära bettan som får bekänna färgen
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|