Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Imorn tycker jag ALLA ska komma och supporta mig när jag fightas i Marscupen på sthlm kickboxning. Ligger på Gästrikegatan 5. Matcherna börjar kl 12. Underhållning av hög kvalitet utlovas!

Sitta och titta på snubbar som kramas och luktar fisk? Phett...
:gnissla
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002

Jasså, ni drog av både Vaxholm och Rosenhill :) Själv fick det duga med stan och lite turer ut mot viksjö/jakan/lunda. Höll på att börja med en fetevurpa när jag efter 200 meter på slaskig isväg kom ut på vad som tycktes vara "bra väg", och försöker koppla upp hojen vilket resulterar i världens kast. Men efter det så rullade allting på rätt smärtfritt :)
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Nu håller det på att bli ett litet gäng som ska ut, så om du känner dig sugen på att joina så dra iväg ett mess till mig så skickar jag platsinfo :)
 

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Ort
-
Hoj
BRrrraaaaaaap
Nu håller det på att bli ett litet gäng som ska ut, så om du känner dig sugen på att joina så dra iväg ett mess till mig så skickar jag platsinfo :)

Det skall ju regna/snöa imorgon enligt yr!
Fan vad mör jag är i kroppen, speciellt nacken.

Undrar varför det var så få hojar på bulten och rosenhill. var mest offroadhojar och glidare och en goldwing.
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Börjar bli dags att plocka fram bettan kanske... Åkte bulten med bil tidigare idag (hade inget att göra). Den är riktigt dålig på sina ställen efter vintern. Tjälskador lite här och var. Dessutom räfflad i mitten, när gjordes det? :va

Edit: Lelleträffen... Hur ser planerna ut? Jag sitter och trycker på en 4-bäddare och som det ser ut nu så är jag själv... Kan ju vara nice iofs, fylla upp med brudar på kvällarna men det blir lite väl dyrt. Man ska ju ha råd att åka hoj också. En annan skiter ju tyvärr inte pengar.
 
Last edited:

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Börjar bli dags att plocka fram bettan kanske... Åkte bulten med bil tidigare idag (hade inget att göra). Den är riktigt dålig på sina ställen efter vintern. Tjälskador lite här och var. Dessutom räfflad i mitten, när gjordes det? :va

Edit: Lelleträffen... Hur ser planerna ut? Jag sitter och trycker på en 4-bäddare och som det ser ut nu så är jag själv... Kan ju vara nice iofs, fylla upp med brudar på kvällarna men det blir lite väl dyrt. Man ska ju ha råd att åka hoj också. En annan skiter ju tyvärr inte pengar.

Sweet, jag är sugen på att dra torsdag-söndag. Måste bara få mitt schema så att jag kan se till att bli ledig dom dagarna också :)

Fyfan vilken röjarkväll ni missade igår förresten, det blev hur jävla nice som helst :D Nu måste öronen och rösten få vila sig någon vecka eller två, men det var det värt :yoparty
 
Last edited:

Bodoe

Motorhaverist? Javisst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Honda NSR 250 SP -90, Kawasaki KX 250 -91 (Elduro!), Kawasaki ZR750 Zephyr -97, KTM 450 SMR -04...
Fyfan vilken röjarkväll ni missade igår förresten, det blev hur jävla nice som helst :D Nu måste öronen och rösten få vila sig någon vecka eller två, men det var det värt :yoparty
En lyckad kväll från början till slut, trevligt att Lindman och Skager med besök slöt upp. Att jag timade bussen med 5 sekunders marginal och slapp gå hem de sista 3 kilometrarna blev pricken över i :)

EDIT// Visst är den officiella versionen att vi festade med Björn Gustavsson?
 
Last edited:

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
Gick inge bra...:huvet va så jefla otränad, att jag stummna i andra ronden. Spyde på uppvärmningen och efter matchen. Så jag är sjukt besviken på mig själv att jag inte tog tuneringen på bättre allvar.

Hur bor ni?

Jag sticker på onsdag, mange o danne är där från måndag och stromberget kommer på torsdag.

Btw hur gick det idag med matchen?
 

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Bromma
Hoj
660-04
Gick inge bra...:huvet va så jefla otränad, att jag stummna i andra ronden. Spyde på uppvärmningen och efter matchen. Så jag är sjukt besviken på mig själv att jag inte tog tuneringen på bättre allvar.

Hur bor ni?

Trist med tävlingen. Vi bor i en stuga strax bredvid affären tror jag. Skönt att slippa tältet i år. :tummenupp
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Olof: Vad blir det för kostnad på stugan? Vilket datum börjar det? Finns det några speciella eventpaket med resa och inträden?
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Hörru stormekarn, nu får du allt ta och vakna till lite om du vill ha några compdadres i stugan!

Är det några som är sugna på att hänga med ut och ta en öl ikväll btw? Tänkte dra en sväng förbi ett Sumpan-hak lite senare ikväll :fyllisar
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top