Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

M Olsson

Det löser sig sa han som sket i badkaret
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Hässelby
Hoj
Ktm 660
känns som de kan bli en tur på lördag 8-10 grader + sol nåra som vill hänga på ut och gasa lite lungt så här i början på hoj året
Kör kl 11:30-12:00 från mc varuhuset på lördag
1. Lindman
2. Nyberg (om det är torrt o fint väder)
3.
4.
5.
6.
7.

11.30 låter sent.:va

10.30 mindre bilar ont i huvudet kan inte bli bättre???:tummenupp
 

Bodoe

Motorhaverist? Javisst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Honda NSR 250 SP -90, Kawasaki KX 250 -91 (Elduro!), Kawasaki ZR750 Zephyr -97, KTM 450 SMR -04...
11.30 låter sent.:va

10.30 mindre bilar ont i huvudet kan inte bli bättre???:tummenupp
Jag skulle också rösta för 10.30

Anmäler intresse men lovar inget.

Kör kl 11:30-12:00 från mc varuhuset på lördag
1. Lindman
2. Nyberg (om det är torrt o fint väder)
3. Bodoe (åker gärna tidigare)
4.
5.
6.
7.

I inlägg #1451 anmälde jag mitt intresse, läs gärna eftersnacket efter körningen senare i tråden :D
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=51018&page=73
Ett allmänt tips är att inte länka eller hänvisa till sidor i trådar, då antalet sidor i en tråd är beroende på hur många inlägg man ställt in att visa per sida. Sprädd thö wörd!
 
Last edited:

lindman

Ajko for the sound
Gick med
25 May 2009
Ort
Solna
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
men gymet öppnar 10 måste gymma så 11:30-12:00 funkar bättre för mej
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ett allmänt tips är att inte länka eller hänvisa till sidor i trådar, då antalet sidor i en tråd är beroende på hur många inlägg man ställt in att visa per sida. Sprädd thö wörd!

Tack! Tänkte inte på det. Men hur gör man om man vill länka tillbaks till ett inlägg med omkringliggande inlägg kvar. Vet du det?

Jag ska jobba vidare på min inkörning under lördafgen, så jag kommer också att vara ute och bränna lite, vi kanske syns.
 

Bodoe

Motorhaverist? Javisst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Honda NSR 250 SP -90, Kawasaki KX 250 -91 (Elduro!), Kawasaki ZR750 Zephyr -97, KTM 450 SMR -04...
Tack! Tänkte inte på det. Men hur gör man om man vill länka tillbaks till ett inlägg med omkringliggande inlägg kvar. Vet du det?
Finns två sätt att länka direkt till ett inlägg:

Antingen genom att klicka på det nummer som anges i högra hörnet av inlägget, tex ditt inklägg #5687.
Dock länkar man bara till det inlägget och inga andra inlägg från tråden syns. Vill man komma till tråden får man klicka på "Tråd: xxx" som talar om vilken tråd inlägget man länkar till kom ifrån. Då kommer man till tråden och till den plats där inlägget finns i tråden.

Det andra alternativet är att man länkar till inläggets unika nummer (utöver det nummer inlägget får i tråden, efter dess position i tråden, får inlägget ett nummer unikt för hela forumet) . Det unika numret är det som syns när man quotar inlägg (står efter namnet man quotar och dyker upp som en klickbar länk i form av en pil när man lägger in ett inlägg med ett "quote"). För att återigen som exempel länka till ditt inlägg kan man antingen kopiera länken som jag kommer till när man trycker på "Tråd: xxx" efter att klickat på "#NUMMER" för inlägget, klicka på pilen om någon annan citerat detta inlägg eller så stoppar man det unika numret i följande adress (numret ersatt med XXX):

www .sporthoj.com/forum/showthread.php?p=XXX#postXXX

tex

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=4683442#post4683442

Skitkrångligt...:brinnerup

men gymet öppnar 10 måste gymma så 11:30-12:00 funkar bättre för mej
Jag har fått förhinder, pga påskfirande. Så för mig spelar det inte längre någon roll när ni åker, tyvärr.

Jag tar bort mig själv.

Kör kl 11:30-12:00 från mc varuhuset på lördag
1. Lindman
2. Nyberg (om det är torrt o fint väder)
3.
4.
5.
6.
7.
 
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Finns två sätt att länka direkt till ett inlägg:

Antingen genom att klicka på det nummer som anges i högra hörnet av inlägget, tex ditt inklägg #5687.
Dock länkar man bara till det inlägget och inga andra inlägg från tråden syns. Vill man komma till tråden får man klicka på "Tråd: xxx" som talar om vilken tråd inlägget man länkar till kom ifrån. Då kommer man till tråden och till den plats där inlägget finns i tråden.

Det andra alternativet är att man länkar till inläggets unika nummer (utöver det nummer inlägget får i tråden, efter dess position i tråden, får inlägget ett nummer unikt för hela forumet) . Det unika numret är det som syns när man quotar inlägg (står efter namnet man quotar och dyker upp som en klickbar länk i form av en pil när man lägger in ett inlägg med ett "quote"). För att återigen som exempel länka till ditt inlägg kan man antingen kopiera länken som jag kommer till när man trycker på "Tråd: xxx" efter att klickat på "#NUMMER" för inlägget, klicka på pilen om någon annan citerat detta inlägg eller så stoppar man det unika numret i följande adress (numret ersatt med XXX):

www .sporthoj.com/forum/showthread.php?p=XXX#postXXX

tex

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=4683442#post4683442

Skitkrångligt...:brinnerup

Jo de båda kände jag till, i det här fallet undvek jag just att citera med numret eftersom det var hela dialogen med krascherna som var det roliga. DEt är ofta så här på SH, att jag vill citera ett inlägg men ha kvar kontexten.

Att få fram den unika koden grottade jag med i eftermiddags, men den har jag bara lyckats få fram just genom att använda pilen i ett svar med citat. Det verkar vara bökigt att få fram just den unika adressen :p

Om jag orkar kan jag ställa frågan till Swedie, det vore ju ingen nackdel om ett klick på numret till det önskade inlägget istället gav den unika adressen, så att kontexten kom med, bara fördelar.

Samma med
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Hörni snorisar, det är onsdag! :7peta Ska ni ut och brassa ikväll? Så jag får se lite motardpuddingar sitta och fläka på donken-muren :slicka

Här står det mellan att slipa på båten eller släpa ut bajken :va
 

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
Blir tyvärr inge mer drägel för din del :mattias
Jag har tyvärr sålt hojen :2cool
Om dom inte skickar ut spiken förstås :D:slicka

Hörni snorisar, det är onsdag! :7peta Ska ni ut och brassa ikväll? Så jag får se lite motardpuddingar sitta och fläka på donken-muren :slicka

Här står det mellan att slipa på båten eller släpa ut bajken :va
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Blir tyvärr inge mer drägel för din del :mattias
Jag har tyvärr sålt hojen :2cool
Om dom inte skickar ut spiken förstås :D:slicka

:gråta Jag får beväpna mig med smågodis och stå och lurpassa utanför Gästrikegatan 5 istället då... :va

Fast frågan är om det är värt, Spiken är ju sjukt mycket hetare än du :tuttar
 
Last edited:
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top