Aja. Gnäll inte sen när de höjer din premie och monterar en extra hastighetskamera på din gata. En vacker dag kommer en främre registreringsskylt med posten också. Bara att skruva på utan att knota. Skyll dig själv.
Många hojåkare är märkliga människor......... Det är gnäll det och buuu det, men man verkar inte fatta att man har sig själv att skylla.
Kan man inte ha kul på hoj utan att riskera andra människors säkerhet så kanske man borde ta och ägna sig åt nåt annat. Jag skiter fullständigt i om du står på näsan.
Blev precis omåkt av 4-5 motadsnubbar på Bergslagsvägen mot Stockholm. Stuntandes hej vilt med wheelies, stoppies och burnande vid trafikljusen. Som hojåkare kan jag väl dra lite på smilbanden åt det, men med tanke på att 99% av trafiken består av mottrafikanter i bil så är det ingen bra idé.
Det är INTE coolt att stunta hej vilt i trafiken. Kan ni inte wheela på mammas gata istället eller i nåt industriområde där ni bara riskerar att smälla er själva och era hojjar?
Vi MC-körare står redan lågt i kurs hos kreti och pleti. Samtidigt gnäller folk i andra trådar om höjda försäkringspremier, fler fartkameror och skylt fram.
Jag tycker inte det är så konstigt att "samhället" vill vidta åtgärder mot hojfolket. Alla dras över en kam och det är ni som inte sköter er som drar ner oss andra i skiten. Taffligt som fan tycker jag.
Nästa gång jag ser en 990 SM ska jag låsa fast den med en ketting i närmaste stolpe och kasta nyckeln
Ojdå här kan man inte stå högt i kurs med både "kamphund" och motard!
Mmmm var det inte du Starstriker som var nere vid Värtan på en blå BMW men blå kläder?
Ojdå här kan man inte stå högt i kurs med både "kamphund" och motard!
Hahahaha jag dör!!!
Skriver du gnälltrådar på Zatzy om du ser en bil som spinner vid ett rödlye också? Insändare till DN när någon tittar på dig i tunnelbanan, "Var är Sverige på väg?" osv..?
Jag är inte vi med dig bara för att jag kör MC. Killar som du vill alltid vara med, men passar aldrig in, då syftar jag inte på körstil osv utan sociala färdigheter. Varför är det viktigt för dig att tala om för andra vad dem ska och inte ska göra?
Varför är du så rädd för hastighetskameror och regskyltar? Kör du för fort eller?
Hahahaha jag dör!!!
Skriver du gnälltrådar på Zatzy om du ser en bil som spinner vid ett rödlye också? Insändare till DN när någon tittar på dig i tunnelbanan, "Var är Sverige på väg?" osv..?
Jag är inte vi med dig bara för att jag kör MC. Killar som du vill alltid vara med, men passar aldrig in, då syftar jag inte på körstil osv utan sociala färdigheter. Varför är det viktigt för dig att tala om för andra vad dem ska och inte ska göra?
Varför är du så rädd för hastighetskameror och regskyltar? Kör du för fort eller?
Med tanke på rådande debatt kring MC's vara eller icke vara och allt som det inbegriper så är det I MINA ÖGON rätt korkat att ytterligare spä på MC-folkets dåliga rykte.
Kanske är jag ensam om denna åsikt, men jag står för den och har dessutom rätt att uttrycka den.
Va gullig du är
Det är för folk som du som vi har 1:a maj
Nu trappar vi ner ett par watt!
Ibland kör man lungt och ibland växer hornen ut...
Jag tror det gäller alla, även dig Starstriker.
Nu trappar vi ner ett par watt!
Ibland kör man lungt och ibland växer hornen ut...
Jag tror det gäller alla, även dig Starstriker.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|