BananBosse
Bosse Bus, lekfarbror -Svineri MC
- Gick med
- 2 Jun 2007
- Hoj
- KTM 660, KTM 540 2t under renovering!Nu även en CBR 954 för sakens skull.Och en CRF 450 -07 för fun.
Värsta sandlådediskussionen på länge.....grabben har en poäng och alla bara dissar??
Skit sak samma om det är motard eller sport eller guldvingar för den delen.
Poängen är att folk som weelar, stuntar eller har kul på annat sätt i TRAFIKEN faktiskt leker med mitt och mina barns liv, eller hur?..bara för att showa eller visa sig på styva linan för polarna, fy fan va dåligt!
Man läser ibland om barn som blir påkörda av trimmade mopeder på gångvägar eftersom moppefuckot inte haft uppsikt över rådande situation, nästa gång kanske det är era barn....eller ja just det, ni verkar vara barn själva många av er....
Väx upp för fan, trafikregler är inte skapade för skojs skull!!!
Bosse
Skit sak samma om det är motard eller sport eller guldvingar för den delen.
Poängen är att folk som weelar, stuntar eller har kul på annat sätt i TRAFIKEN faktiskt leker med mitt och mina barns liv, eller hur?..bara för att showa eller visa sig på styva linan för polarna, fy fan va dåligt!
Man läser ibland om barn som blir påkörda av trimmade mopeder på gångvägar eftersom moppefuckot inte haft uppsikt över rådande situation, nästa gång kanske det är era barn....eller ja just det, ni verkar vara barn själva många av er....
Väx upp för fan, trafikregler är inte skapade för skojs skull!!!
Bosse