Eller så försöker man öka på sin läsförståelse och tar till sig av vad folk skriver
Jo, du försökte skriva ett PK svar på något jag inte skrivit, och få det att verka som det var ett svar på något jag sagt. Typiskt sätt att söka credit och medhåll. så grattis, du fick 2 gilla.
Ger upp på denhär tråden, hängde med i den för jag var intresserad av den nya serien och eventuellt att prova köra i den, men tror den komemr bli en stor flopp.
Ska man locka nytt folk från bandagar att börja med racing tror jag nyckelsakerna är att hålla det enkelt, och att man ska kunna testa med den hoj man redan har och kör bandagar med. Något som inte ligger i linje med 10 A4 regler på hur din hoj och utrustning ska vara, hade det varit så i "korpen", flera A4 om vilka skor du får ha hur långa skosnören etc, ja hur många hade börjat spela korpbandy/fotboll då.
Att sen "lösningen" på problemet är "strunta i reglerna säkert endå ingen som bryr sig" får ju svensk RR att framstå som väldigt seriöst, istället för att ha ett enkelt vettigt reglemente.
Men har efter att ha läst här beslutat att inte prova denna serie, i.a.f. inte i år. Så ska sluta störa er nu då känns som det blir för mycket tjaft om ingenting