Hur länge kan han larva runt i Speedster innan han tvingas uppklassning? Såntdär förstör bara det roliga för de riktiga amatörerna.
Jag körde båda racen idag. Han förstörde inget för mig i varje fall.
Hur länge kan han larva runt i Speedster innan han tvingas uppklassning? Såntdär förstör bara det roliga för de riktiga amatörerna.
Hej Jesper, först och främst är det viktigt att unga talanger håller kvar vid sitt intresse och inte tappar sugen när verklighetens krassa realiteter med kostnader och insatser möter dem, det är vi nog alla överens om.Anledningen till att jag kör i Speedster Cup (där jag egentligen inte hör hemma) är ENDAST på grund utav budgeten. Att ha material som hänger med i sst600 kostar pengar, och det saknar vi teamet så enkelt är det tyvärr. Därför gör vi det bästa av situationen och håller oss körandes så mycket som går, bla genom att delta i Er-6 cuppen som vi för tillfället bara är 2st som kör i vilket är lite tråkigt. Sen kan jag förstå er som tycker att det är dåligt att jag som elitförare kommer och kör i en sådan motionärsklass, men ser ni någon bättre lösning på hur jag kan hålla racetempot uppe så få ni mer än gärna hojta till
Som svar på däcksfrågan vad vi alla kör så kan jag bidra med att vi i Kawasaki Teamet kör på Bridgestones nya R10 däck, type 4 bak och type 2 fram, med andra ord lite mjukare bak, lite hårdare fram. Fungerar utmärkt om man gillar lite fina sladdar
Även om det i grund och botten är helt fel att en talangfull förare som du kör Speedster så är det rätt på ett sätt då du visar alla att det går alldeles utmärkt att köra fort på relativt billigt material, jag menar, en Er-6:a, den andas ju inte speciellt mycket racing men det funkar ändå om man har kunskapen.Anledningen till att jag kör i Speedster Cup (där jag egentligen inte hör hemma) är ENDAST på grund utav budgeten. Att ha material som hänger med i sst600 kostar pengar, och det saknar vi teamet så enkelt är det tyvärr. Därför gör vi det bästa av situationen och håller oss körandes så mycket som går, bla genom att delta i Er-6 cuppen som vi för tillfället bara är 2st som kör i vilket är lite tråkigt. Sen kan jag förstå er som tycker att det är dåligt att jag som elitförare kommer och kör i en sådan motionärsklass, men ser ni någon bättre lösning på hur jag kan hålla racetempot uppe så få ni mer än gärna hojta till
Som svar på däcksfrågan vad vi alla kör så kan jag bidra med att vi i Kawasaki Teamet kör på Bridgestones nya R10 däck, type 4 bak och type 2 fram, med andra ord lite mjukare bak, lite hårdare fram. Fungerar utmärkt om man gillar lite fina sladdar
Jag körde båda racen idag. Han förstörde inget för mig i varje fall.
Du gör inget fel. Möjligen fel på reglementet. Men läs roffes inlägg då jag tycker han har rätt.Anledningen till att jag kör i Speedster Cup (där jag egentligen inte hör hemma) är ENDAST på grund utav budgeten. Att ha material som hänger med i sst600 kostar pengar, och det saknar vi teamet så enkelt är det tyvärr. Därför gör vi det bästa av situationen och håller oss körandes så mycket som går, bla genom att delta i Er-6 cuppen som vi för tillfället bara är 2st som kör i vilket är lite tråkigt. Sen kan jag förstå er som tycker att det är dåligt att jag som elitförare kommer och kör i en sådan motionärsklass, men ser ni någon bättre lösning på hur jag kan hålla racetempot uppe så få ni mer än gärna hojta till
Som svar på däcksfrågan vad vi alla kör så kan jag bidra med att vi i Kawasaki Teamet kör på Bridgestones nya R10 däck, type 4 bak och type 2 fram, med andra ord lite mjukare bak, lite hårdare fram. Fungerar utmärkt om man gillar lite fina sladdar
Anledningen till att jag kör i Speedster Cup (där jag egentligen inte hör hemma) är ENDAST på grund utav budgeten. Att ha material som hänger med i sst600 kostar pengar, och det saknar vi teamet så enkelt är det tyvärr. Därför gör vi det bästa av situationen och håller oss körandes så mycket som går, bla genom att delta i Er-6 cuppen som vi för tillfället bara är 2st som kör i vilket är lite tråkigt. Sen kan jag förstå er som tycker att det är dåligt att jag som elitförare kommer och kör i en sådan motionärsklass, men ser ni någon bättre lösning på hur jag kan hålla racetempot uppe så få ni mer än gärna hojta till
Kul för dig. Jag och många andra tänker inte så. Och om jag förstod cupens mål så var det inte att ta hand om elitförare.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |