Hej!
Hadez, #12' sambo här. Startade ett eget nick för att berätta att han är ok. Pratade med honom och med ssk i dag, inget brutet men dock trolig kraftig hjärnskakning. Tyvärr fick jag reda på detta väldigt långt efter att han hade blivit transporterad från banan.
Själv är man chockad förstås och känner sig rätt maktlös här hemma med lilla dottern Men med honom i säkert förvar så är nästa dilemma hur man får hem vraket och bussen
Jag tror även Hadez uppskattar om det finns lite info av som hände (pm:a honom i så fall). Även jag har inte fått så mycket info vad som egentligen hände.
Hälsa honom att han skall ta hand om sig och att det är bra att det gick så "bra" som det gjorde. Se också till att ta hand om varandra när han kommer hem.
Jag har tyvärr ingen info alls om vad som hände, jag satt och tankade vätska i skuggan i mitt tält då.
Vad gäller det som är kvar på Gelleråsen så är jag helt säker på att det kommer att lösa sig. Jag bor tyvärr åt fel håll och jobbar i veckan, men jag skulle bli förvånad om ni inte får andra erbjudanden från personer som är sugna på att åka på en utflykt.