Moto GP Estoril -2006

selin

Gemenskapshatare
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Såld
Nyteknik skrev:
2552827 Kanske inte så stor skillnad. Men ska förstås aldrig uttala sig nedlåtande om någons utseende. Haydens rakade ben, breda leende och framtoning kan man dock se som mycket medvetna sätt att göra sig intressant för media, varför det inte varit hans utseende utan beteende/jagrong jag har "hånat" (som du väljer att kalla det). Att göra sig lustig över Biaggis hårfäste, Pedrosas kroppslängd eller Hopkins öron tycker jag är något helt annat.

Jag vill inte dra igång en diskussion om detta, dock så känns det som precis samma sak för mig. Tror inte det ingår i någon slags mediaträning att raka benen, det är nog ett eget val, manlig fåfänga har kommit långt 2006.

Ta inte illa upp för att jag ifrågasätter detta, jag tycker att du oftast har mycket intressanta åsikter och bidrar med mycket fakta som jag själv inte har en aning om.

Förövrigt är det ganska underhållande att se Valmers driva "er" till vansinne i tråd efter tråd. :tummenupp

elwe

Att veta och kunna är inte samma sak ...
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
PS 1000 LE från "Den lille fabrikk" och HVA 1950
Det där racet i Estoril ... har inte The Checkered Flag fallit där ännu?
Det har den väl ... går det att ändra något retroaktivt?

Om det händer någon något personligt .. t ex att någon annan tränger sig före i konsumkön, hur många debattsidor skulle det bli av det tror ni??

Busaberg

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husqvarna TE300i Kawasaki KX450
elwe skrev:
2553255 Det där racet i Estoril ... har inte The Checkered Flag fallit där ännu?

Om det händer någon något personligt .. t ex att någon annan tränger sig före i konsumkön, hur många debattsidor skulle det bli av det tror ni??
Tycker du folk här är långsinta? Det har ju inte ens gått en vecka efter målgång:)

sandstream

Guest
elwe skrev:
2553255 Det där racet i Estoril ... har inte The Checkered Flag fallit där ännu?

I Konsumkön blir det ingen debatt, det smäller direckt!!!

Klart vi ska diskutera sånt här, gärna länge och bittert :)

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
Vad skönt det är att vara Rossifucko.
Vi vet att vår man alltid kommer igen så ältandet av de oförrätter han råkar ut för tar ca 3 minuter och 5 inlägg.

Jag säger bara 51 poäng efter :hihi

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
gthyni skrev:
2553370 Vad skönt det är att vara Rossifucko.
Vi vet att vår man alltid kommer igen så ältandet av de oförrätter han råkar ut för tar ca 3 minuter och 5 inlägg.

Om alla tyckte som du hade man aldrig behövt köra några race. Rossi må vara bäst, men ändå vill jag se Hayden ta titeln. Varför? Jo, det skulle smälla högre helt enkelt. :)

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Nyteknik skrev:
2552509 Ska man fästa så stort avseende vid hans mimik? Han är tydligen mycket blyg och har haft svårt att vänja sig vid all uppmärksamhet i GP och MotoGP i synnerhet. Tycker det är sympatiskt med någon som är annorlunda och inte bredkäftat talar om sig själv i parti och minut.
När man ser gruppbilden på Hondas MotoGP-förare inför 2006, ser man fem förare med breda leenden. Den sjätte föraren ser ut som om han precis varit på sin mors begravning. Det kan inte vara normalt.

gthyni skrev:
2552578 Om Ingrid Capirossi körde skulle jag heja på henne.:tummenupp
Vari ligger skönheten hos den kärringen?

Bingo skrev:
2552646 Jepp, något är allvarligt fel på en person som år ut och år in tvångsmässigt kommenterar hur förarna ser ut. Seså, ut med dig och träffa en snäll tjej som kan ge dig lite ömhet och värme :pannkyss
Bara en? :(

Nyteknik skrev:
2552827 Kanske inte så stor skillnad. Men ska förstås aldrig uttala sig nedlåtande om någons utseende. Haydens rakade ben, breda leende och framtoning kan man dock se som mycket medvetna sätt att göra sig intressant för media, varför det inte varit hans utseende utan beteende/jagrong jag har "hånat" (som du väljer att kalla det). Att göra sig lustig över Biaggis hårfäste, Pedrosas kroppslängd eller Hopkins öron tycker jag är något helt annat.
Ja, vilken skillnad. :rolleyes:

Nyteknik skrev:
2553097 Ja, på Assen vann han ju genom att köra ifrån Rossi, Capirossi och alla andra. Bara Edwards var i närheten. Så övertygande det var!

:rolleyes:
Tony Elias, den sopan, vann ju bara för att Repsol-dvärgen eliminerat båda hojarna i teamet. Eller?

Last edited:

elwe

Att veta och kunna är inte samma sak ...
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
PS 1000 LE från "Den lille fabrikk" och HVA 1950
sandstream skrev:
2553344 I Konsumkön blir det ingen debatt, det smäller direckt!!!

Klart vi ska diskutera sånt här, gärna länge och bittert :)
Här finns det grejer till Hejden :)

Bifogat

• gun.jpg
    gun.jpg
    71.1 KB · Visningar: 67

sandstream

Guest
elwe skrev:
2553942 Här finns det grejer till Hejden :)
Den hade han haft bra användning för i grusfållan.
Hade varit kul att se Butter ducka för kulorna, eller vänta nu, ducka hade han inte behövt göra :D

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
valmers skrev:
2553862 När man ser gruppbilden på Hondas MotoGP-förare inför 2006, ser man fem förare med breda leenden. Den sjätte föraren ser ut som om han precis varit på sin mors begravning. Det kan inte vara normalt.
Vi vet att du tycker att man ska se glad ut.

valmers skrev:
2553862Tony Elias, den sopan, vann ju bara för att Repsol-dvärgen eliminerat båda hojarna i teamet. Eller?
Elias (som till på köpet är en tvärhand hög) gjorde något som Hayden inte har lyckats med under fem säsonger hos Repsol-Honda: gå vinnande ur en närkamp med Rossi.

Elias -> :yoparty

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Nyteknik skrev:
2554168 Vi vet att du tycker att man ska se glad ut.

Elias (som till på köpet är en tvärhand hög) gjorde något som Hayden inte har lyckats med under fem säsonger hos Repsol-Honda: gå vinnande ur en närkamp med Rossi.

Elias -> :yoparty
Öööööh.....Laguna Seca 2005?

Eldstorm

Dr Jekyll & Mr Highside
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
VTR1000SP-1 + DR-Z400S
valmers skrev:
2554212 Öööööh.....Laguna Seca 2005?
Amerikanska banor räknas inte. Dessutom räknas inte de australiensiska, asiatiska och europeiska banor som Hayden eventuellt i framtiden kommer att vinna på. Alla andra räknas... :rolleyes:

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Eldstorm skrev:
2554256 Amerikanska banor räknas inte. Dessutom räknas inte de australiensiska, asiatiska och europeiska banor som Hayden eventuellt i framtiden kommer att vinna på. Alla andra räknas... :rolleyes:
Han har ju redan slagit Rossi på Assen och Valencia, så de banorna är fuskiga. De räknas inte.

madmagnus

metal fabricator
Gick med
1 Jun 2004
Hoj
Kawasaki kz440
valmers skrev:
2554313 Han har ju redan slagit Rossi på Assen och Valencia, så de banorna är fuskiga. De räknas inte.

inget Hayden gjort, gör eller kommer att göra räknas, eftersom han glider på räkmackan hela tiden, å det har ju inget med talang att göra det är bara fusk. :D

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept