gthyni
Está demasiado frío!
FireSalle skrev:2553578Kan jag få vara Humle? Jag gillar inte kolan
du är nog för ung för veta vad jag pratar om, för nu snackar vi ång-TV
FireSalle skrev:2553578Kan jag få vara Humle? Jag gillar inte kolan
Du Hylland, jag vet nog vilka Humle och Dumle i skafferiet var.gthyni skrev:2554500du är nog för ung för veta vad jag pratar om, för nu snackar vi ång-TV
gthyni skrev:2554500du är nog för ung för veta vad jag pratar om, för nu snackar vi ång-TV
PacMan skrev:2553479
gthyni skrev:Vad skönt det är att vara Rossifucko.
Vi vet att vår man alltid kommer igen så ältandet av de oförrätter han råkar ut för tar ca 3 minuter och 5 inlägg.
Om alla tyckte som du hade man aldrig behövt köra några race.
Det sorgliga är bara att den bäste i din värld inte är den som presterar bäst resultat utan den som försöker göra bäst resultat och gärna gör det lite spektakulärt.gthyni skrev:Den bäste bör vinna VM, och så blir det också, vad är problemet?
sandstream skrev:2554813Det sorgliga är bara att den bäste i din värld inte är den som presterar bäst resultat utan den som försöker göra bäst resultat och gärna gör det lite spektakulärt.
Är det inte alltid den bäste som vinner dågthyni skrev:2554538
Den bäste bör vinna VM, och så blir det också, vad är problemet?
Det behöver det väl inte vara??Busaberg skrev:2554853Är det inte alltid den bäste som vinner då
Ska vi dra igång det här tramset om värdig världsmästare eller inte igen?samuel w skrev:2554856Det behöver det väl inte vara??
Hade jag inte tänkt, bara sa att det behöver inte vara den bäste som vinner. Det kan ju finnas omständigheter som gör att den bäste inte vinner.Busaberg skrev:2554876Ska vi dra igång det här tramset om värdig världsmästare eller inte igen?
Jo tack o lov verkar det som det gör det.Busaberg skrev:2554882Om man avgör VM med en enda finaltävling som det ex var i speedway tidigare kan jag hålla med om att det blir chansartat,men över 17 deltävlingar jämnar det ut sig.
Finns det något problem?gthyni skrev:2554908vad är problemet?
gthyni skrev:2554538läs igen, det sa jag inte, vem har sagt något om att inte köra.
Jag skrev att jag som Rossifucko kan jag lita på att Vale kan resa sig från alla motgångar och göra det som krävs, och det gör han på ett helt fantastiskt sätt i racen
Den bäste bör vinna VM, och så blir det också, vad är problemet?
Backspeglarna hade ju inte skadat.elwe skrev:2553942Här finns det grejer till Hejden
Busaberg skrev:2554917Finns det något problem?
Plockar man bort alla "I mean" och "you know" så är intervjun 37 sekunderAxxexs skrev:2555157För dom som inte har konto på motogp.com och som då inte sett intervjun med Hayden efter racet så finns den på youtube.com nu.
http://www.youtube.com/watch?v=aVi4dt8Ouuw&mode=related&search=
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |