Fler exempel:Nyteknik skrev:2533397Den bifogade bilden visar hur "tuff" ser ut.
Fler exempel:Nyteknik skrev:2533397Den bifogade bilden visar hur "tuff" ser ut.
#space skrev:2531609Moget o informativt inlägg, säger ju dock mer om dig än vad Nicky har mellan benen!
Ankan skrev:2532636Om Hayden lyckas köra ifrån Rossi i de två race som återstår är jag den förste att buga och bocka. Chansen att så sker är dock närmast obefintlig.
Jodå, det är nog helt normalt för din ålder! Så kör hårt...Jörgen #31 skrev:2533671
Får man inte tycka Hayden är en fitta eller?
/J
oFFkeFF skrev:2533421Börjar imorgon.
Axxexs skrev:25329835-6 dagar sen. Nyheten låg på Ducatis sida den 7:de.
http://www.ducati.com/racing/home_news_popup_racing.jhtml?newsId=31815
Foggy är väl ingen renrasig blårökare Jag bara häpnar över vad Anti-Hayden klubben tar till i sina beskrivningar för att utgöra honom som ovärdig. Själv bryr mig inte så mycket om hur de ser ut, men då jag ska till tandläkaren imorgon är jag pinsamt medveten om att jag inte har Nickys modifierade tandrad...Nyteknik skrev:2533397Det är förstås aldrig bra att påminna om ett storvuxet barn om man vill vara tuff hjälte. Den bifogade bilden visar hur "tuff" ser ut.
Börjar du tvivla på hur passande dina skällsord är? Bra.FireSalle skrev:2533933Foggy är väl ingen renrasig blårökare
Han har givetvis som mål att vinna racet. Oavsett om han gör det eller inte vill han väldigt gärna ha Tummelisa mellan sig och Rossi. Detta är elementär taktik i all motorsport, men tydligen helt främmande för personer vars verklighetsuppfattning slutade uppdateras någon gång runt 2002 när tvåtaktarna begravdes.Nyteknik skrev:2529590Men herregud...
Vilken sillmjölke!!!!! Och han ska föreställa titelkandidat.
Va? Ducatin har ju fyrtaktsmotor? Du vet, fiendens motortyp?Nyteknik skrev:2529779Man hör för sitt inre det ekande ljudet av V4- och publikvrål!
Ja, säkert. Se ovan.Manhattan skrev:2529809“If Dani could beat Rossi for me, that would be a big help!”
Hayden har redan antagit/insett att han inte kan slå Rossi.
Vilken vinnarskalle...
www.pro.se ?Nyteknik skrev:2529879Helt klart årets höjdpunkt.
Ska dock helgvandra i Sörmland och hoppas att varken Eurosport eller videon krånglar. Och att jag inte råkar gå in här av misstag innan jag har tittat på inspelningen.
Undrar om de förare som inte har en chans på titeln har sympatier och antisympatier för Rossi eller Hayden? Om de är bengägna att anstränga sig för att se till att den ene eller den andre får svårt att ta titeln. Det gäller ju i princip alla utom Rossi och Hayden. Tänker på Rossis landsmän t.ex. Och Hopkins och Roberts.
Fogarty? Sedan när var han något annat än en WSBK-kille som inte platsade i GP?Chris Ash skrev:2530024Föreställ er en hårt sammanbiten Doohan, Schwantz eller Fogarty stirrandes med glödande blick in i TV-kameran säga något liknande.
Nicky är patetisk, vilken nolla.
Vad körde du för hoj sa du? 125:a? Manligt.Jörgen #31 skrev:2531583Hayden är en fitta! haha.. ”If Dani could beat Rossi for me, that would be a big help!” - Nicky Hayden
/J
Okej, så vi ska räkna bort de segrar Rossi har då någon av topp 5-förarna var skadade på något sätt?Gustav O skrev:2532411Laguna Seca är enda banan som Hayden har Rossis nummer på. Assen? Bruten handled på Rossi säger ju det mesta och nästa race på Donington var ordningen återställd med Rossi först, trots bruten handled.
Allt är tillåtet om man kört tvåtakt. Det vet du väl?FireSalle skrev:2533161Så den löjliga diskussionen kring pojkaktigt utseende, som tydligen är en belastning om man är amerikan men en tillgång om är sydeurope.
Aha, hur ska du få in Tummelisa i din tuffhetsmall då?Nyteknik skrev:2533397
Det är förstås aldrig bra att påminna om ett storvuxet barn om man vill vara tuff hjälte. Den bifogade bilden visar hur "tuff" ser ut.
Ska jag lägga upp bilder på mitt ben? Då kommer du att bli tvingad att kalla mig för tuff.Neutral skrev:2533427Fler exempel:
Det är det aldrig, om inte racet går på lördagen.DR-Zätare skrev:2533800Av någon anledning hade jag fått för mig att de har en träning på torsdag också...
Wow vad snabb han ser ut att varaNeutral skrev:2533427Fler exempel:
När man är 14 år är det helt okej, lixomJörgen #31 skrev:Får man inte tycka Hayden är en fitta eller?
nej! inget innan lördag 125cc o motogp kval..sin_bano skrev:2534053visas träningen på någon kanal imorgon?
sandstream skrev:2534045
När man är 14 år är det helt okej, lixom
Handlar inte om att räkna bort men Assen 06 var ju exceptionellt när det gäller hur tunnt och sargat startfältet var.valmers skrev:2533973Okej, så vi ska räkna bort de segrar Rossi har då någon av topp 5-förarna var skadade på något sätt?
Nej, för det är säkert rakat nu när du sett att Nicky gör det.valmers skrev:2533973Ska jag lägga upp bilder på mitt ben? Då kommer du att bli tvingad att kalla mig för tuff.
...och meningen med det inlägget var..?sandstream skrev:2534045Wow vad snabb han ser ut att vara
Var det på tvåtaktstiden man skulle se grym ut för att vara en "värdig" vinnare?
Och hur ofta har Kenny Jnr kört ifrån Rossi om man räknar bort Rossis debutsäsong i 500 då Kenny tog guldet?jian skrev:2534735Kenny Roberts Jnr sade följande:
"If you win it wont be a real victory unless youve beaten Valentino. A win against him when he is hurt or struggeling doesnt count. You want to beat him because he is the best at his bests. You can not say that you have won a race or a championship when Rossi is hurt or struggeling because the question is then, have you really won..??"
Undrar om Roberts menar att Hayden inte är en värdig vinnare ifall han skulle vinna mästerskapet...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|