Moto GP Estoril -2006

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Nyteknik skrev:
2533397 Den bifogade bilden visar hur "tuff" ser ut.
Fler exempel:

Doohan_Mick.jpg
IMAG0006.JPG

Jörgen Player Special

GRÖNT ÄR SKÖNT
Gick med
12 Nov 2003
Hoj
ZX10R
#space skrev:
2531609 Moget o informativt inlägg, säger ju dock mer om dig än vad Nicky har mellan benen!

det är ju väldigt många inlägg som är mogna här.. tvåtaktare bla bla, blårök bla bla.. talibaner bal bla.. Dani butter bla bla.. Skägget bla bla bla..

Får man inte tycka Hayden är en fitta eller?

/J

Last edited:

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Ankan skrev:
2532636 Om Hayden lyckas köra ifrån Rossi i de två race som återstår är jag den förste att buga och bocka. Chansen att så sker är dock närmast obefintlig.

Ja...jag kan vara med och niga lite jag med om detta skulle inträffa.

Men sannolikheten för att Hayden slår Rossi är i närmaste lika med noll. Det finns ett par andra förare som har större chans i så fall.

Hayden är definitivt INTE en värdig vinnare som uttalar sig som en förlorare fast spelet ännu inte är över. Han inser nog själv att han har haft en hel del "tur" denna säsong som ligger i tabellen där han gör.

Fy fan vad det kommer att bli spännande. Hur ska man stå ut med att titta.?? Jag kommer att smälla av av nervositet. :näsblod

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Nyteknik skrev:
2533397 Det är förstås aldrig bra att påminna om ett storvuxet barn om man vill vara tuff hjälte. Den bifogade bilden visar hur "tuff" ser ut.
Foggy är väl ingen renrasig blårökare ;) Jag bara häpnar över vad Anti-Hayden klubben tar till i sina beskrivningar för att utgöra honom som ovärdig. Själv bryr mig inte så mycket om hur de ser ut, men då jag ska till tandläkaren imorgon är jag pinsamt medveten om att jag inte har Nickys modifierade tandrad...

En annan grej: Tveksamt om riktiga män kör 125:a och uttrycker sig på det sättet.

Bifogat

• valentino.jpg
    valentino.jpg
    77.1 KB · Visningar: 64
Last edited:

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Nyteknik skrev:
2529590 Men herregud...

Vilken sillmjölke!!!!! :4skrika Och han ska föreställa titelkandidat.
Han har givetvis som mål att vinna racet. Oavsett om han gör det eller inte vill han väldigt gärna ha Tummelisa mellan sig och Rossi. Detta är elementär taktik i all motorsport, men tydligen helt främmande för personer vars verklighetsuppfattning slutade uppdateras någon gång runt 2002 när tvåtaktarna begravdes.

Nyteknik skrev:
2529779 Man hör för sitt inre det ekande ljudet av V4- och publikvrål!

:Rockbanan
Va? Ducatin har ju fyrtaktsmotor? Du vet, fiendens motortyp?

Manhattan skrev:
2529809 “If Dani could beat Rossi for me, that would be a big help!”

Hayden har redan antagit/insett att han inte kan slå Rossi.
Vilken vinnarskalle...
Ja, säkert. :rolleyes: Se ovan.

Nyteknik skrev:
2529879 Helt klart årets höjdpunkt.

:hoppa

Ska dock helgvandra i Sörmland och hoppas att varken Eurosport eller videon krånglar. Och att jag inte råkar gå in här av misstag innan jag har tittat på inspelningen.

Undrar om de förare som inte har en chans på titeln har sympatier och antisympatier för Rossi eller Hayden? Om de är bengägna att anstränga sig för att se till att den ene eller den andre får svårt att ta titeln. Det gäller ju i princip alla utom Rossi och Hayden. Tänker på Rossis landsmän t.ex. Och Hopkins och Roberts.
www.pro.se ?

Chris Ash skrev:
2530024 Föreställ er en hårt sammanbiten Doohan, Schwantz eller Fogarty stirrandes med glödande blick in i TV-kameran säga något liknande.

Nicky är patetisk, vilken nolla.
Fogarty? Sedan när var han något annat än en WSBK-kille som inte platsade i GP?

Tror du på allvar att Hayden inte går för seger? Ja, halleluja.....

Jörgen #31 skrev:
2531583 Hayden är en fitta! haha.. ”If Dani could beat Rossi for me, that would be a big help!” - Nicky Hayden

/J
Vad körde du för hoj sa du? 125:a? Manligt.

Gustav O skrev:
2532411 Laguna Seca är enda banan som Hayden har Rossis nummer på. Assen? Bruten handled på Rossi säger ju det mesta och nästa race på Donington var ordningen återställd med Rossi först, trots bruten handled.
Okej, så vi ska räkna bort de segrar Rossi har då någon av topp 5-förarna var skadade på något sätt?

FireSalle skrev:
2533161 Så den löjliga diskussionen kring pojkaktigt utseende, som tydligen är en belastning om man är amerikan men en tillgång om är sydeurope.
Allt är tillåtet om man kört tvåtakt. Det vet du väl?

Nyteknik skrev:
2533397
Det är förstås aldrig bra att påminna om ett storvuxet barn om man vill vara tuff hjälte. Den bifogade bilden visar hur "tuff" ser ut.
Aha, hur ska du få in Tummelisa i din tuffhetsmall då?

Neutral skrev:
2533427 Fler exempel:

Doohan_Mick.jpg
IMAG0006.JPG
Ska jag lägga upp bilder på mitt ben? Då kommer du att bli tvingad att kalla mig för tuff. :D

DR-Zätare skrev:
2533800 Av någon anledning hade jag fått för mig att de har en träning på torsdag också...
Det är det aldrig, om inte racet går på lördagen.

Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
valmers skrev:
2533973 Okej, så vi ska räkna bort de segrar Rossi har då någon av topp 5-förarna var skadade på något sätt?
Handlar inte om att räkna bort men Assen 06 var ju exceptionellt när det gäller hur tunnt och sargat startfältet var.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
"The inbred spoon-herding Nicky Hayden is 12 metric points clear of the pack, and with two rounds to go 'should' be odds-on favourite to take the championship back to his farm. But he's not. Why? Well if you don't know by now you're obviously a tad slow on the uptake. Yup it's that man…the man who makes grown men tattoo a completely boring number on their back. The man who makes yellow and motorcycles not exclusively for middle-aged Suzuki SV riders. And the man who makes having a fat, same-sex travelling companion cool…actually skip that last one. The man is, of course, Valentino Rossi.
"

:rofl :2cool
www.motogpnews.com är bäst.

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
valmers skrev:
2533973 Ska jag lägga upp bilder på mitt ben? Då kommer du att bli tvingad att kalla mig för tuff. :D
Nej, för det är säkert rakat nu när du sett att Nicky gör det. :D

sandstream skrev:
2534045 Wow vad snabb han ser ut att vara :rolleyes:
Var det på tvåtaktstiden man skulle se grym ut för att vara en "värdig" vinnare?
...och meningen med det inlägget var..? :va

Last edited:

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Bilder från Estoril idag.

Bifogat

• e46.JPG
    e46.JPG
    74.1 KB · Visningar: 56
  • e69.JPG
    e69.JPG
    94.8 KB · Visningar: 66
  • e48.JPG
    e48.JPG
    140.3 KB · Visningar: 61
  • e48-1.JPG
    e48-1.JPG
    139.6 KB · Visningar: 69

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Hotellet, som syns långt i bakgrunden på sista bilden på Jorge Lorenzo, har jag bott på. Då ölade jag med Jean Alesi i hotellbaren. Vänligen notera i era intresseböcker.

andjim

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
KTM ?
Kenny Roberts Jnr sade följande:
"If you win it wont be a real victory unless youve beaten Valentino. A win against him when he is hurt or struggeling doesnt count. You want to beat him because he is the best at his bests. You can not say that you have won a race or a championship when Rossi is hurt or struggeling because the question is then, have you really won..??"

Undrar om Roberts menar att Hayden inte är en värdig vinnare ifall han skulle vinna mästerskapet...

Melandri som blev tvåa i mästerskapet ifjol sa då följande:
I have finished at the best possible position there is. Rossi does not count.
He is one of a kind and maybe not human..

Jag måste nog fega lite...måste avvakta vädret och tidsträningen innan
jag lägger mina tips...fa...det är hårt detta...men bara inte en amerikan vinner mästerskapet...hellre en europe..får vara vilken som helst...

Busaberg

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husqvarna TE300i Kawasaki KX450
jian skrev:
2534735 Kenny Roberts Jnr sade följande:
"If you win it wont be a real victory unless youve beaten Valentino. A win against him when he is hurt or struggeling doesnt count. You want to beat him because he is the best at his bests. You can not say that you have won a race or a championship when Rossi is hurt or struggeling because the question is then, have you really won..??"

Undrar om Roberts menar att Hayden inte är en värdig vinnare ifall han skulle vinna mästerskapet...
Och hur ofta har Kenny Jnr kört ifrån Rossi om man räknar bort Rossis debutsäsong i 500 då Kenny tog guldet?

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln