Dr.Bike
Guest
Inte illa pinkat GustavO tänkte också försöka ge mig på utförliga svar på dr bikes frågor men måste säga att jag håller med dig till 100%. Hade inte kunnat skriva bättre själv.
Vill dock lägga till lite ang Rossi och det dr bike skrev om att "hele paketet" fungerar och att det går bra men att risken för att han "skyller ifrån sig igen" fortfarande hägrar runt hörnet.
Grabbar, Grabbar, Grabbar...o flickor När ska ni förstå att en förare som Rossi, som redan när han började gå körde bättre än många nånsin kommer att göra (aningen överdrift men ibland måste man ta i) När en sån person säger något om t.ex. däck så kan jag lova att han vet vad han pratar om. Minsta lilla och det känns, självklart ska han påpeka det, varför inte? han har ju knappast något mer att bevisa efter alla mästerskap han tagit hem. Detta gäller inte bara Rossi, utan dessa toppförare känner sina maskiner som sin egen sko, ligger det ett gruskorn i skon, Ja då talar de om det för tillverkare, mekaniker m.m för att bli av med det lilla kornet..tror ni hajar vad jag menar.
Rossi är och förblir historisk, det faktum att han signat 2 år till för Yamaha kan bara leda till ytterliggare rekord och historiska ögonblick i moto gp historia.
Väl talat!
Bra metafor, och jag köper ditt resonemang!