Instämmer och i min enfald trodde jag naturligtvis att dom har information att Gull och Watz har fått wildcard till Assen och ösa ut reklam om det med tanke på att dom ondgör sig över det dåliga massmediala och sponsorintresset i Sverige. Inte ett jävla ord om detta. Uruselt!!!!Måste bara säga, Tack eurosport för Johan Stigefelt ( gäsp )
Han har ju varit kommentator förut och då har det varit rätt bra om jag minns rätt. Det här var ju helt absurt dåligt jobbat.Måste bara säga, Tack eurosport för Johan Stigefelt ( gäsp )
Mot vägräcken som dödar hojåkare?Pedrosa tar ställning, flaggan är en kampanjflagga:
http://www.movimientoantiguardarrailes.com/
Så gör jag. De svenska kommentatorerna förstår sändningen. BBC´s kommentatorer är fenomenala. Och fördröjningen är inte lång. Igår gick det att ladda ner MotoGP-racet redan på eftermiddagen.Det är ju så att jag kan vänta en dag och ladda ner racet på engelska istället för att höra på de där tröttgökarna.
Råkasst!
Vilka gamla stötar tänker du på? Varför tror du att de tråkiga racen beror på vilka förare som kör och inte på vad de kör?För många gamla stötar som borde bytas ut mot friskt blod...
Ganska segt race! Men jag måste säga vilken körning rossi gjorde , fy fan! Det är viktiga points han tar och som han gör det. Hade han haft bättre startplats hade pedrosa fått sett på annat...Den dagen pedrosa gör såna körningar som rossi gör ska jag ta mig hatten Men det kommer aldrig att ske, för det finns bara en rossi!
Var är Dr. Bike?
Pedrosa gick ju inte bara och vann utan han dominerade ju racet totalt.
Pedrosa tar ställning, flaggan är en kampanjflagga:
Hade han haft bättre startplats hade pedrosa fått sett på annat...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|