Macho Woman
Äppelkäck
selin skrev:2159683Starten t.ex?
Okay. You've got me. Det är egentligen hans enda svaghet. Men trots den dåliga starten vann han. Bäva månde de övriga när han tränat starter ett tag till...
selin skrev:2159683Starten t.ex?
Macho Woman skrev:2159841Okay. You've got me. Det är egentligen hans enda svaghet. Men trots den dåliga starten vann han. Bäva månde de övriga när han tränat starter ett tag till...
Macho Woman skrev:2159841Okay. You've got me. Det är egentligen hans enda svaghet. Men trots den dåliga starten vann han. Bäva månde de övriga när han tränat starter ett tag till...
selin skrev:2159875Jag är inget fan av Pedrosa. Hoppas varje gång dom står på griden att en stor rovfågel ska dyka ner och ta honom.
Men visst är han en talang.
platniklas skrev:2159902Feck!
Jag har missat dom 2 senaste racen, det är ingen som kan lägg upp dom någonstans så man har något att göra ikväll?
Mvh Nicklas.
Läs poängtabellen.oFFkeFF skrev:2159341Hehe, som sagt, det tog inte många race innan Pedrosa vann i stora klassen.
Fysiken verkar inte vara något större problem, skönt och se hur han kontrollerade Hayden varje varv på slutet, kontra med nytt varvrekord direkt hayden försökte ta in.
Snyggt kört av Hayden, han tog för sig ordentligt i början, så välförtjänt andraplats, dock ser man inte riktigt lika mycket av hans smile längre.
Bara att vänta in reaktionerna när HRC mitt i säsongen kommer lägga större del av sin tid/pengar/utveckling för att försöka säkra VM-vinsten med Pedrosa..
Satan tråkigt med Rossi, men det adderar som sagt en jäkla spänning till säsongen, han hade kunnat slåss i toppen om han fått vara med från början av racet, men tror faktiskt inte han hade spöat Pedrosa idag ändå.
valmers skrev:2159968Läs poängtabellen.
gixxer_chrille skrev:2159993Fan!...Rossi har hela 32 p att plocka in på Hayden
Gäller att vinna resten av loppen som återstår.
selin skrev:2159875Jag är inget fan av Pedrosa. Hoppas varje gång dom står på griden att en stor rovfågel ska dyka ner och ta honom.
Men visst är han en talang.
xyx skrev:2160063
Grym förare men ack så träig.
Macho Woman skrev:2160312Träig = fokuserad alternativt väluppfostrad. Inget fel på någon av de adjektiven. Förresten tycker jag inte han ser så träig ut på solglasögonbilden som Anders lade upp.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|