Regnbåge
Överklassmedlem
laguna seca, advanced mode, automat, motogp klassen 1.17.519 på timetrial nån som slår det ? =) Jag körde med nicky hayden...
Tungan rätt i munnen och korsade mållinjen på 1.17.252
laguna seca, advanced mode, automat, motogp klassen 1.17.519 på timetrial nån som slår det ? =) Jag körde med nicky hayden...
slänger in ett tips här. jag hade problem med att få spelet att starta, så fort jag körde igång en bana så hängde det sig och slängde mig tillbaka till skrivbordet. så efter lite googlande så hittade jag att det funkar mycket bättre om man kör det i kompatibilitetsläge Windows 2000, och istället för att lägga det i "program" mappen så lägger man det i "program files" mappen. efter de ingreppen funkar det kalas.
kanske hjälpte någon liten själ därute iaf.
jävla sunkit spel, höll på att dö av tristess efter att ha klarat första s i 125 klassen!!
Så fick jag skriva av mig. woo
nu vet jag inte hur de e på 07, men på 08 så gäller de att hitta å tajma in rätt varvtal i starten när det blir grönt. Självklart varierar de varvtalet från hoj till hoj. Och ja, de går upp på slangen, men de brukar "föraren" kunna hålla ner utan att man behöver släppa av eller bromsa.
Finns det inget MotoGP 09 till någon konsoll eller PC?
Med tanke på att MotoGP-08 släpptes för bara ett par månader sedan så är svaret -Nej.
Men det lär säkerligen släppas i November/ December -09 precis som SBK.
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |