Fingret? Åt Rossi? I Misano?
Måste ju var som att ge fingret åt påven på Markusplatsen. ☺
Ja men TYP, han hade ändå pole, han va inte röd, släpp de, men icke
Fingret missade jag. Närdå?
Hoppas nu Rossi är före paellagubbarna in i första böj imorgon...
Jorges kruka var snygg, skulle vara kul om den kommer som replika.
Han ger fingret till Rossi.. Jag kommer aldrig önska Lorenzo nått mer, jävla fitta..
Va hände på sista varvet??
Rossi, "nothing, hehe"
Och nu skulle han förbättra om inte Rossi va i vägen? Han va .125 efter innan Rossi.. Och han skulle förbättra .2.. Men är han efterbliven..
Vad som hände? Jo, Rossi hindrade Lorenzo på ett kvalvarv och har således blivit bestraffad. Helt rätt.
http://www.crash.net/motogp/news/222953/1/front-row-coup-was-critical-says-rossi.html
Hade han varit röd och kunde förbättra sin tid, ja. Men i dettafall så har ja jävligt svårt att han att han skull förbättra sin tid med 0.2 sekunder plus att han låg efter men 0.1-0.2 sek.. Löjligt.
Klart att vi/jag måste gnälla när inte Rossi gör det själv Annars bra själv?
De hade ju problem med att folk i lägre klasser låg och fiskörde runt banan i väntan på någon snabb att hänga på så de blev hårdare mot fiskörning på rejslinjen. En penaltypoäng hit eller dit bör inte göra någon skillnad för VR som inte direkt dragit på sig några mängder av dem hittills.
Ja, men han väntar ju inte på Lorenzo för att hänga på precis. Tycker också att han försöker hålla sig undan, men vem vet han kanske gjorde det avsiktligt.. Hur som jlo Låg etta och han kunde komma 2m längre fram ändå. Jag gillar ju uppenbarligen inte Lorenzo och vissa stör mig mer än andra och han är en av dem. Sen är ja en gnällig jävel
Du läser in för mycket, Alatalo.Sorglig håller jag definitivt inte med om för 2006. Om inte om hade varit på startrakan i Catalunya så är i alla fall jag övertygad om att han hade varit 2006 års världsmästare med mycket stor marginal. Han tog flest poäng före startkraschen i Catalunya och han tog flest poäng under de sista racen då han kunde anses som någorlunda återställd. Tyvärr förstördes allt av en lång frånvaro och flera race som halvskadad under mitten av säsongen.
Jag håller inte heller med om sorglig i ett större perspektiv. För en vinnarskalle kan det vara mycket svårt att släppa taget och de grabbar han tävlar mot är inte direkt några nollor från det svenska mästerskapet. Att kalla avslutet på hans karriär för sorglig är en förolämpning mot en mycket talangfull förare.
Vad har Stoner och MM gjort dig då? Missad inbjudan till födelsedagskalas?
Förstår inte hur man kan ogilla Marc.
Själv har jag börjat gilla Lorre, skönt att han slutat härma sin idol Rossi angående segergesterna. Att han strukit chupa-chups var väl också ett steg i rätt riktning, kunde lika gärna satt en liten propeller på hans hjälm med när han höll på och suga på sina klubbor.
Helgens tips:
Lorre
Rossi
MM
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |