wow! Pushade lorre för hårt med kalla däck?
Stackars Pirro....han hade kunnat vart på pallen idag
Coolt mindgame!
- dags att gå in nu?
- men gå in nu!
- varför i h&-@!!"' går Du inte in Din ....
- Meeeh!! En massa andra kommer ju att hamna före oss när det blir torrt! Eller... Men vänta nu...??!!
Ptjaa, hur VR tänkte vet ingen, men förmodligen inser han att JL på slicks är en svår nöt att knäcka. Därför gäller det att fightas om en så liten poängförlust som möjligt, och då är det bättre att fightas om en femteplats. VR stannade förvisso ute för länge för en racevist men gjorde helt rätt utifrån mästerskapssynpunkt. Imponerande!
Kul pall! MM körde moget, och de bägge britterna förtjänar sin stund i solen!
Hoppsan, röntgen på Lorenzos högra hand... Den här helgen kan mycket väl ha avgjort mästerskapet
Lorre gav nog Rossi vmvinsten här eftersom Rossi inte kan köra till sig den för egen maskin...
Första racet du såg för i år eller?
Lorre var igång och viftade med sin hand och gestikulerade att Marquez skulle ta det lugnt ut från depån. Jag föraktar honom så hårt...
Jodå, därav jag säger som jag gör. Det enda jag föraktar är all hype runt Rossi.
Ptjaa, historien 2015 kommer, om Rossi vinner, att visa en obruten mästerskapsledning från Quatar till Valencia...Jodå, därav jag säger som jag gör. Det enda jag föraktar är all hype runt Rossi.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|