Stoner letar redan grepp för framhjulet, han har inte glömt hur det var att köra Honda....
Stoner letar redan grepp för framhjulet, han har inte glömt hur det var att köra Honda....
Lorenzo nya look.
Vill se den på fler bilder. Ser ändå lovande ut tycker jag, snyggare än den feta FIAT-loggan iaf...Jag får en liten känsla av att det där kunde man ha gjort bättre...
Inte sådär jättesnyggt faktiskt, särskilt framifrån...
Vill se den på fler bilder. Ser ändå lovande ut tycker jag, snyggare än den feta FIAT-loggan iaf...
Jorge Lorenzos #1.
Clean. Liknar ingen annan. Aj lajk!Lorenzo nya look.
Fast hojen var inte den slutgiltiga eftersom det bara är kolfiberkåpor med lite dekaler på. Antar att den blir Yamaha-factory racing blå. Typ.Clean. Liknar ingen annan. Aj lajk!
Mycket bättre än...
Utseende, utseende, utseende... Det är väl skit samma hur en hoj SER UT?
Hellre en rattig, olackad som man direkt känner igen än de överpimpade, alla-färger-på-en-gång-lackade, dekalfullkletade orgier i dålig smak som är så vanliga!
Inte jag heller. Hojarna på den här nivån ska vara supersnygga OCH supersnabba.Jag håller inte med.
Det märks att designern av hans nya "etta" inte varit i Stockholm så mycketJorge Lorenzos #1.
Det märks att designern av hans nya "etta" inte varit i Stockholm så mycket
Påminner även lite om Hemglass-loggan men det blir inte tydligt förrän Jörgen hajsajdar och lägger hojen uppochnerHa ha, jag visste att jag hade sett den någonstans!!
Påminner även lite om Hemglass-loggan men det blir inte tydligt förrän Jörgen hajsajdar och lägger hojen uppochner
Ett påstående med flera bottnar.Det är väl skit samma hur en hoj SER UT?
Pramac kör bara med några träningskåpor. Deras design för i år visas inte förens 9 februari på deras pressvisning.
J.Lindebergs logga är oxå ganska nära....
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|