Det var kallare förra helgen.Men det var kanske sämre förhållanden då?
Det var kallare förra helgen.Men det var kanske sämre förhållanden då?
Julian Ryder på Twitter:
Interesting comparison from Valencia. Fastest 125GP lap, Vinales at 1m42.882s. Yesterday, Oliveira 1m43.512s on Moto3 Honda. Promising.
Julian Ryder på Twitter:
Interesting comparison from Valencia. Fastest 125GP lap, Vinales at 1m42.882s. Yesterday, Oliveira 1m43.512s on Moto3 Honda. Promising.
Frejsigt! Jag hade fått för mig att de skulle vara så LÖJLIGT långsamma jämfört med tvåtaktarna!
Läser man på SH så skulle ju Moto2 bli skit ocksåFrejsigt! Jag hade fått för mig att de skulle vara så LÖJLIGT långsamma jämfört med tvåtaktarna!
Tja, ...man ska väl inte glömma att dom har dubbla kubiken ändå.
Julian Ryder på Twitter:
Bradl är väldigt nära att signa med LCR Honda.Någon som har koll som kan slänga upp en lista med bekräftade förare och team för motogp och moto2 för nästa år?
Bradl tex blev väl det väl inget motogp för? Kvar med keifer i moto2 2012?
Skulle vara fint med en uppdaterad lista som sagt
West klar för Speed Up på en CRT hoj.
Hans sponsorer måste vara dummare än en hockeyspelare. Hur bär han sig åt??
Var du inte så kubikfixerad. Eftersom de tänder varje varv så går det väl på ett utTja, ...man ska väl inte glömma att dom har dubbla kubiken ändå.
Var du inte så kubikfixerad. Eftersom de tänder varje varv så går det väl på ett ut
Var du inte så kubikfixerad. Eftersom de tänder varje varv så går det väl på ett ut
Bra liknelse! Precis så är det, och det är ju inte fel det. Jag menar en normal jockey är ju mindre än min grabb - riktiga män kan åka i sulkin bak - och med mer publik ändåFast detta blir lite som trav, ...man tävlar i att springa halvfort (men med dubbelt så stor häst).
Suzuki lägger ner
http://motomatters.com/news/2011/11...tm_campaign=Feed:+MotoGPMatters+(MotoMatters)
Men kanske tillbaka 2014
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari