Någon som har koll som kan slänga upp en lista med bekräftade förare och team för motogp och moto2 för nästa år?
Bradl tex blev väl det väl inget motogp för? Kvar med keifer i moto2 2012?
Skulle vara fint med en uppdaterad lista som sagt
John Doe lär få fullt uppMotoGP
Honda Repsol
Stoner
Pedrosa
Honda Gresini
Baautista
John Doe
Honda LCR
Bradl (?)
Ducati
Hayden
Rossi
Ducati Pramac
Barbera
Ducati Cardion
Abraham
Yamaha
Spies
Lorenzo
Yamaha T3
Crutchlow
Dovi
Aspar CTR
John Doe
Jane Doe
Forward CTR
Edwards
*** CTR
West
PBM CTR
John Doe
Som jag kom på nu..
Gresini kör med 2 hojar nästa år, Bautista på RC213V och John Doe på CBR1000RR/CRT-FTR
John Doe lär få fullt upp
Team i Moto2 2012
Aspar CTR
John Doe
Jane Doe
Som jag kom på nu..
James Ellison ska köra Pbm hojen..
Men Yamahas tekniker har faktiskt sagt att han hade exakt samma körstil och teknik som Rossi...faktiskt. De e sant. Han var bara liiite långsammare och det var bara för att han fick fel hoj - han var dessutom först med att påpeka felet för Yamaha men de lyssnade inte på honom.Helt sjukt hur han lyckas. Först gör han en riktigt dålig säsong i BSB, då får han åka WSS istället.. Sen lite grädde på moset eftersom han inte var något ess där heller, så ska han köra GP?
Men lättare än att skriva något ironiskt om de vakanta platserna uppenbarligen.
Ibland är det inte lätt att läsa mellan raderna.
Han skänker hopp, med sådana som honom kan man tro att man själv en dag kan köra Motogp....Men Yamahas tekniker har faktiskt sagt att han hade exakt samma körstil och teknik som Rossi...faktiskt. De e sant. Han var bara liiite långsammare och det var bara för att han fick fel hoj - han var dessutom först med att påpeka felet för Yamaha men de lyssnade inte på honom.
Vi hade väl en tråd om det för några år sedan med en Supermotard-förare som var övertygad om att alla kunde nå världseliten med rätt träning.Han skänker hopp, med sådana som honom kan man tro att man själv en dag kan köra Motogp....
Du la helt enkelt karriären på hyllan lite för tidigt Perra, med lite träning kunde du varit nästa Ellison!Vi hade väl en tråd om det för några år sedan med en Supermotard-förare som var övertygad om att alla kunde nå världseliten med rätt träning.
Jorå, så att...
*** CTR
West
Innerst inne vet jag att om jag bara fått rätt stöd av mina föräldrar så hade jag gått långt inom RR, eller kanske inte...Du la helt enkelt karriären på hyllan lite för tidigt Perra, med lite träning kunde du varit nästa Ellison!
Innerst inne vet jag att om jag bara fått rätt stöd av mina föräldrar så hade jag gått långt inom RR, eller kanske inte...
Du har missuppfattat mig, jag såg din ironi.Men lättare än att skriva något ironiskt om de vakanta platserna uppenbarligen.
"John Doe" lär få mycket att göra nästa år
Bättre så?
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari